16

Odp: Wr 400 Podkładki zaworowe

Ta kosmetyczna różnica nie ma większego znaczenia.
Skup się lepiej na tym po jakim czasie skasuje się luz, który teraz ustawisz.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

17

Odp: Wr 400 Podkładki zaworowe

No właśnie. Po jakim czasie czy po ilu km sprawdzić luz ?? Jak będzie pogoda w miarę na weekend to przejadę się i zobaczę co z luzem.

18 Ostatnio edytowany przez Jacis (2014-03-07 19:22:59)

Odp: Wr 400 Podkładki zaworowe

Witam ponownie.

Po zrobieniu luzów zaworowych wszystko było pięknie. Palil na dotyk (teraz też pali) przy dodawaniu gazu nawet na zimnym nie gasł. Pojeździłem trochę tu i tam i znów zaczął się problem z dodawaniem gazu na zimnym. Po odpaleniu z rana musze odczekać dobre 5 a nawet może i więcej minut żeby nie zdechł jak dodaje gazu. Dzisiaj sprawdziłem luzy i wszystko pięknie, w normie. Dzisiaj wyciągnąłem gaźnik i leci do myjki ultradźwiękowej... może coś pomoże. Oczywiście gaźnik był wyregulowany jak w serwisówce.
Normalnie brakuje mi już pomysłów.

19 Ostatnio edytowany przez Jacis (2014-03-10 16:42:57)

Odp: Wr 400 Podkładki zaworowe

Witam.
To są oryginalne dysze gaźnika Keihin ?

[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fed424549051bf94]http://images61.fotosik.pl/739/fed424549051bf94m.jpg[/url]

20

Odp: Wr 400 Podkładki zaworowe

Jacis, jak sprawuje sie ta głowica po remoncie tych panewek, warto oddawać to do roboty widoczne są jakieś zużycia?

21

Odp: Wr 400 Podkładki zaworowe

To Ty do mnie napisałeś na fejsie ? No na razie nie ma żadnych problemów. Było widać spawanie ale wyszlifowali idealnie. Idealnie spasowane, wszystko zrobione jak należy. Tylko koszt ogromny. Ale uszczelniacze zaworów nowe, zawory ładnie dotarte. Tylko trzeba od razu mierzyć luzy zaworowe bo mi się wydaje, że źle podkładki dobrali. Jak na razie moto zapie-dala :)