Prawda jest taka jak w każdym moto 2T, wszystko zależy w jakim stanie kupisz, wtedy będzie mniej lub bardziej awaryjny. W apkach lubią padać cewko-moduły, elektryka, w DT sporadycznie. MX ma mocniejszy silnik przez to szybciej padają, ale na to nie ma reguły. Stara maksyma mówi " Jak dbasz, tak masz". I w tym przypadku to co mogę zagwarantować to że fabrycznie MX więcej pali i jest mocniejsza. Reszta to jak wcześniej zależy, jaki stan, jak było dbane, jaki olej lany i czy lany. Czy zatarty, czy nie. Czy latane po lesie, czytaj w terenie czy szosa. Kupa czynników, które decydują o zakupie, stąd kupno motocykla przy ograniczonym budżecie to dramat.
Targuj ile wlezie, by w razie czego była kasa, na remont. Chyba, że jesteś bogaty to kup najdroższe i lataj do puki nie padnie.
Aha nie wiem czy nie lepszy zawias mają Apki musisz dobrze poszukać RX miały up-downa, nie wiem jak w DT. Osobiście i tak skłaniał bym się przy DT 125X bo to kompromis(rozsądek). Szkoda tylko, że lepsze sztuki kosztują tyle co nie jeden LC4.
SUZUKI RMX450Z