Odp: Zbiorniczki na zlewki - dedykowane do supermoto
A bo ja wiem? Tak pytam, bo wydaje mi się że jest napisane o zbiorniczku na przelew chłodnicy, paliwa i odmy (jeśli nie jest podłączona do airboxu)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » Zbiorniczki na zlewki - dedykowane do supermoto
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A bo ja wiem? Tak pytam, bo wydaje mi się że jest napisane o zbiorniczku na przelew chłodnicy, paliwa i odmy (jeśli nie jest podłączona do airboxu)
A w 690 nie ma zbiorniczka wyrównawczego?
Jest
Tak jak w DR-Z. Ja u siebie zaślepię wylot (ten co idzie na ulicę) i tyle. Zbiornik jest dla tych motocykli co nie mają zbiorniczka.
gierwi napisał/a:O teraz widzę, nawet ładne. Mam tylko pytanie: są jakieś oddzielne komory w środku żeby przypadkiem nie zaciągnąć oleju lub beny do chłodnicy?
A to jest potrzebny wezyk z chlodnicy jak zalana jest woda?
Generalnie to wężyk od wody kończy się ponad lustrem ścieku więc nic poza powietrzem nie zaciągniesz. Minus tego taki że co okrążenie zjazd do pitstopu na dolanie wody.
NIe no, co dzień kontrola stanu i ewentualnie dolewka.
Ewentualnie drugi zbiorniczek przelewowy szczelny zrobiony tak że sobie zasysa jak ostygnie a tylko odpowietrzenie z tego drugiego podpięte do pierwszego ja tak mam, tylko nie bardzo wiem po co, ale tak mam.
O teraz widzę, nawet ładne. Mam tylko pytanie: są jakieś oddzielne komory w środku żeby przypadkiem nie zaciągnąć oleju lub beny do chłodnicy?
jest jedna komora jak w pro raiderskim zbiorniczku
Tak jak w DR-Z. Ja u siebie zaślepię wylot (ten co idzie na ulicę) i tyle. Zbiornik jest dla tych motocykli co nie mają zbiorniczka.
cytuje samsona mi raz się zagotował i nic nie zasysało :-), wylot walisz do zbiorniczka i po krzyku.
hermes napisał/a:Pojemnik na zlewki-no problem tylko jak według regulaminy wygląda zamknięty system odpowietrzający dla moto z z silnikami 4-suwowymi... proszę o wizualizacje. Odpadają puszki i inne gadżety to co mi pozostaje???
Hermes, zamknięty system odpowietrzający posiada większość motocykli drogowych (np. Suzuki DR-Z, chyba każde enduro). Crossówki posiadają system otwarty. Po krótce - odma w crossówkach wyprowadzona jest pod silnik, w przypadku wywalania oleju przez odmę (przy ostrej jeździe to się często zdarza) olej leci na asfalt. W drogowych maszynach odma wpuszczana jest do filtra powietrza i olej wali na gąbkę a ty zaczynasz dymić jak Husqvarna po wyjeździe z fabryki. Często zdarzają się akcesoryjne zbiorniki do wprowadzenia do nich odpowietrzenia pokrywy zaworowej (odmy) a drugi koniec wprowadzamy do airboxu. W ten sposób olej zbiera się w zbiorniku a opary wracają do airboxa. To akurat sensowne rozwiązanie. Kiedyś na treningu skończyły mi się pierścienie tłokowe (na sławnej długiej prostej w Kisielinie). Zbiornik przechwytujący z odmy był za mały i olej rozlewał się po całym torze i depo. Było wesoło :) Chwilę później silnik był do wywalenia ;)
Warto zweryfikować dokładnie jak wygląda rozprowadzenie odmy w motocyklu, ponieważ bardzo często stosowane są układy otwarto-zamknięte np. w Hondzie CRF gdzie wężyk rozdzielony jest na dwa... jeden wyższy koniec leci do airboxu, a niższy pod silnik. W tej sytuacji też można ładnie zalać tor olejem.
W Twoim przypadku masz układ zamknięty, odpowietrzenie pokrywy zaworowej, skrzyni korbowej są spięte w tą śmieszną małą plastikową puszkę zamontowaną z prawej strony ramy na wysokości podnóżka ;)
generalnie cena dobra, jeśli butla z argonem kosztuje 50pln, a jeszcze trzeba doliczyć materiał, a nierdzewka do tanich nie należy i robociznę oczywiście... więc jak dla mnie cena jak za darmo ;)
Jery nie wiem czym Ty się chłopie w życiu zajmujesz, ale pokaż swoje spawy;)
Wlasnie tym sie zajmuje :) Nie pisalem zlosliwie tylko szczerze. O ile krućce sa ok, to taki spaw jak na zaslepkach ja bym zeszlifowal. Zwlaszcza ze byl robiony tigiem na nierdzewce. Zboczenie zawodowe. Nie moglem nieskomentowac.
tabul napisał/a:generalnie cena dobra, jeśli butla z argonem kosztuje 50pln, a jeszcze trzeba doliczyć materiał, a nierdzewka do tanich nie należy i robociznę oczywiście... więc jak dla mnie cena jak za darmo ;)
Jery nie wiem czym Ty się chłopie w życiu zajmujesz, ale pokaż swoje spawy;)
Wlasnie tym sie zajmuje :) Nie pisalem zlosliwie tylko szczerze. O ile krućce sa ok, to taki spaw jak na zaslepkach ja bym zeszlifowal. Zwlaszcza ze byl robiony tigiem na nierdzewce. Zboczenie zawodowe. Nie moglem nieskomentowac.
A to już wszystko rozumiem, jeśli zboczenie to się nie dziwie ;) ja może nie spawam zawodowo, ale miałem podłogę w e30 do zrobienia i kupiłem tiga ze zmiennym, też do alu i właśnie się uczę i wiem że to nie takie hop siup robić ładne spawy "jak z fabryki" ;)
fakt ja też bym zeszlifował, 5min roboty a zdecydowanie lepiej by wyglądało ;)
Powiem Ci Artur że nie czaje :P ja mam wężyk obok korka i on idzie prosto w glebe, jeżeli zaleję układ wodą to może tak zostać czy muszę coś robić na to?
uppp...
muszę najpierw zbadać organoleptycznie...
dziś / jutro ?
muszę najpierw zbadać organoleptycznie...
dziś / jutro ?
zostały 4sztuki
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » Zbiorniczki na zlewki - dedykowane do supermoto
Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 85 zapytań