1

Temat: KTM 690 SMR - crash pady

Witam,

Zastanawiam sie nad zakupem crashpadow na ośki, tylko nurtuje mnie kwestia ochrony silnika ... Patrząc na rezultaty małego ślizga na lewą stronę widać, że kiera i podnóżek robią swoje, ale dekiel niestety troszke dostal.
Wiecie może czy pady na ośkach na tyle pondoszą sprzęta, że silnik wisi w powietrzu?

Dzieki.

KTM 690 SM R

2

Odp: KTM 690 SMR - crash pady

Przewierć dziury w śrubach i załóż pegi od BMXa. Ja w swoim LC4 640 zrobiłem z kółek od deskorolki.

CBR 125R ---> GSX-F 650 ---> KTM 640 Prestige/Grizzly 700

Softy [PL], instrukcje, mapy do systemów nawigacyjnych w BMW na chomiku: Sledz2424

3

Odp: KTM 690 SMR - crash pady

Ja mialem zamiar zrobic z pegow do BMX ale zastanawiam sie czy przy ostrym zlozeniu sie w zakret nie zaczepia o asfalt.

HONDA MTX 125--->KTM EXC 300--->KTM EXC 520--->KTM SX 450--->KTM SX 250--->KTM LC4 640 SM 06' Prestige

4

Odp: KTM 690 SMR - crash pady

Pegi mnie specjalnie nie przekonują, tym bardziej, że wydaje mi się iż pady na ośkach wystarczą i załatwią kilka spraw na raz...

KTM 690 SM R

5

Odp: KTM 690 SMR - crash pady

może pegi zamiast tylnych nóżek ?

CBR 125R ---> GSX-F 650 ---> KTM 640 Prestige/Grizzly 700

Softy [PL], instrukcje, mapy do systemów nawigacyjnych w BMW na chomiku: Sledz2424

6

Odp: KTM 690 SMR - crash pady

Jest to jakaś myśl...Ewentualnie zablokowanie podnóżków w pozycji otwartej ... No nic, chyba bez przyłożenia dużej dykty się nie obędzie :)

KTM 690 SM R

7

Odp: KTM 690 SMR - crash pady

Są osłony dekli do kupienia.
KTM PP, R&G itd. wystarczy poszukać.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

8

Odp: KTM 690 SMR - crash pady

Do wyboru do koloru. Ale nie ma to związku z moim pytaniem ... jednakowoż dzięki za chęci

KTM 690 SM R

9

Odp: KTM 690 SMR - crash pady

Jak to nie ma związku? Masz inny sposób? Crash pady powinny wystarczyć do podstawowej ochrony, ale nigdy nie zapewnią 100% ochrony całego motocykla. Za długie i za mocne będą powodować za duże siły w miejscu mocowania, albo będą się przyczyniać do "rolki", kiedy ślizgający się motór o coś zahaczy. Zablokowane podnóżki to też jest słaby pomysł. W KTM ie można kupić slidery do tylnych podnóżków.
Jednak widzę że zadajesz pytanie, a i tak wiesz lepiej.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

10

Odp: KTM 690 SMR - crash pady

Cytat z mojego pierwszego posta "Wiecie może czy pady na ośkach na tyle pondoszą sprzęta, że silnik wisi w powietrzu?"

KTM 690 SM R