Temat: Co spowodowało wystrzelenie zaworu spod korka ukł chłodzenia
Koledzy mam pyt w sprawie 660SMC
Właśnie kupiłem taka sztuke w dobrym stanie.
Po przywiezieniu do domu podeszłem do sprawy wymiany oleju.
Zapaliłem sprzęta i zostawiłem na wolnych obr co by się rozgrzał.
Po około 20 min jak już miałem go wyłączyć i zabrać się za odkręcanie korków spustowych
COŚ STRZELIŁO ZACZEŁO SYCZEĆ I Z NAD SPRZĘTA ZACZOŁ SIĘ UNOŚIĆ TUMAN PARY.
Oczywiście wyłączyłem zapłon
Wystrzelił zaworek odpowietrzający pod korkiem , chyba bo nic innego nie znalazłem
Następnego dnia po dolaniu środka chłodżącego sprzęt zapalony i wszystko ok
Zostawiłem go na 10 min a następnie krótka przej i wszystko normalnie.
Wymieniłem oliwe i jazda pół godz dalej ok - przyznam że delikatnie bo boję się cisnąć.
KTOŚ MOZE MI WYTŁUMACZYĆ DLACZEGO SIĘ TAK ZAGRZAŁ? Nie wydaje mi sie to normalne
Co za dużo płynu było i po rozszerzeniu wystrzelił zawór?
W lc4 jest termostat - jak jest sterowny, jak to sprawdzić?
Pomocy bo ciepło i jeżdzić się chce