Odp: KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???
Zaczynam podejrzewać syf w zbiorniku/kraniku/gaźniku. W weekend może zabiorę się za czyszczenie tych dwóch pierwszych.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zaczynam podejrzewać syf w zbiorniku/kraniku/gaźniku. W weekend może zabiorę się za czyszczenie tych dwóch pierwszych.
Daj znac jak cos pomoze
Pozwólcie że odświeżę trochę temat ale to ja stałem się nabywco tego KTMa od kamela i chcę powrócić do jakichś normalnych zębatek. Teraz jest dowalone 15z i 48z, jakie proponujecie żeby bez przemęczania motoru jechał 120-130 km/h i w miarę dobrze szedł na koło. Dodam, że mam opanowanie wyrywanie ze sprzęgła.
P.S Motor był trochę niewyregulowany i miał przecieki może dla tego na seryjnych nie chciał tak latać
Nie jestem jakimś wytrawnym lataczem na kole ale według mnie Kat bez przemęczenia 120-130 jeździ na fabrycznych przełożeniach. Co do checi moto do wstawania na koło, bardzo chętnie wstaje na 1 i 2, troche mniej na 3 ale też daje radę. Jak daleko sie zajedzie to już kwestia "umienia". Z tym że ja mam 625 SMC, FCR'a, pełny wydech Akrap'a, jakieś tam zmiany jeszcze w gaźniku i otwarty airbox. Może to tez ma wpływ na "ochoczość" wstawania na koło na fabrycznych przełożeniach, nie wiem. Na wolnych przełożeniach jeździło mi się źle, tym bardziej że sporo jeżdżę po mieście i za miastem z szosowymi moto, to był kat dla silnika ;)
Ja mam niestety wszystko w standardzie, jedynie przelot zrobiony. Nie mam pojęcia w jakie zębatki zainwestować bo nawet nie wiem ile maja oryginalne ;/
u mnie w 660 mialem 16-38 i szedl z gazu z dwojki bez proszenia, teraz mam 16-42 i z trojki spokojnie wstaje. max jechałem 170 ale juz od 160 zaczyna nim rzucac po drodze ;) mysle ze 16-42 jest naprawde optymalnym rozwiazaniem.
Witam, polecam stronkę [url]http://www.gearingcommander.com/.[/url]
Witam, polecam stronkę [url]http://www.gearingcommander.com/.[/url]
Według tej stronki każą 17/42 i v-max 150 km/h. Myślicie, że będzie się nadawać do standardowego LC4 640 ze zrobionym przelotem ?
Jechałem kumpla lc 640, niewiem jaki miał zębatki ale z czwórki ciezko było go wyrwać samym gazem na gumę , on mówi ze 180 poginal ,ja mam 525 exc i 15,45 to na czwórce bez problemu idzie ale chce zmienić na 41 tył , bo po drodze śmigam i katuje motor na 45, wydaje mi sie ze 15/42 powinien bez problemu na gumę iść na drugim biegu u Ciebie ...
teraz mam 15/48 i z 3 biegu z gazu nie idzie. Na tych 15/42 będzie miał przyzwoite osiągi co do v-max ? Bo już znudziła mnie jazda 90 km/h :D
ja mam 17/45 i powiem że z trojki na kolo juz niechce isc, ale 170 lecialem z plecakiem
Witam,
ja mam 15/38 i jest ok, mianowicie jazda z prędkościami 105-110 km/h nie obciążają zbytnio silnika.
Oryginalnie było 16/38
kurde sam teraz nie wiem, chyba zaryzykuje 15/42 i zobaczę co to warte
kurde sam teraz nie wiem, chyba zaryzykuje 15/42 i zobaczę co to warte
Przełożenie 15/42 za krótkie wg mnie, proponuje Ci 16/42.
kupiłem właśnie za 45 zł zębatkę 40Z jak przyjdzie to się podzielę wrażeniami
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 640 LC4 2004 SM - jakie przelozenia???
Wygenerowano w 0.034 sekund, wykonano 60 zapytań