W Husabergu nawet nowym znalezienie luzu przez pierwsze kilka jazd jest nie możliwe.
Podczas oględzin jeżeli nie jeździłeś takim to nie ma szans aby znaleźć.
Tu może być identycznie.
Pojeździsz to się nauczysz.
Co do twardego sprzęgła.
Jest taka możliwość że ktoś wymienił sprężyny sprzęgła na nowe lub twardsze.
Wtedy różnica jest spora.
Ja w pamiętam jak w DRZ wymieniłem sprężyny na niby troszkę twardsze to klamka chodziła już ciężej.
A i jeszcze jedno.
Pamiętam jak kumpel kiedyś coś schrzanił przy montażu sprzęgła w Huśce. Jakaś głupota to była.
Ostatecznie klamka chodziła bardzo ciężko. Tak ciężko, że jak wdusił to mu rozsadziło wysprzęglik:)
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD