Odp: KTM EXC 520 i jego przemiana w SuperMoto
Felgi ładniusie , szykuje się kozacka maszyna.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM EXC 520 i jego przemiana w SuperMoto
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Felgi ładniusie , szykuje się kozacka maszyna.
Klapka air boxa nie do twojego rocznika, jak chcesz ją zamontować
Klapka air boxa nie do twojego rocznika, jak chcesz ją zamontować
Przeczytaj jeszcze raz co napisał kolega odnośnie tej klapki.
Znaczy że tył będzie <2004
Dokładnie, stelaż oryginalny zostanie przerobiony tzn. zostanie odpowiednio skrócony i zostanie wspawana poprzeczka do której będzie mocowanie siedzenie. Airbox kompletny już mam, tylny błotnik wpadnie od znajomego.
Dokładnie, stelaż oryginalny zostanie przerobiony tzn. zostanie odpowiednio skrócony i zostanie wspawana poprzeczka do której będzie mocowanie siedzenie. Airbox kompletny już mam, tylny błotnik wpadnie od znajomego.
jak przerobisz stelaż to cyknij foty może swojego przerobię
Coś do przodu poszło? :)
No powoli i ślamazarnie ale coś się rusza, dodam UP'a ze zdjęciami jak przyjdzie mi paczka z flanszą i tylnym stelażem.. A co do moto to założyłem kierownice, elektrykę na cały motocykl, nowe gripy, zregenerowałem pompe sprzęgła, założyłem nowe uszczelniacze olejowe i pyłowe w lagach zostało zalać je olejem, przeczyściłem i nasmarowałem rolgaz, wyczyściłem gaźnik i skontrolowałem stan przepustnicy, kupiłem dorabianą aluminiową w tamtym roku i trzyma się świetnie. Do ukończenia motocykla brakuje mi jedynie : Uszczelniacza łożyska pds, węża odmy, bolców klapki airboxa, nakrętek napinacza tylnego koła (moje objechane) śrub póki i lag przednich, do dotoczenia są dystanse do przedniego koła i tuleje redukcyjne ale to postaram się ogarnąć w najbliższym czasie. Jak przyjdzie flansza i założe kolektor porobie fotki jak na chwilę obecną wygląda całość, powoli zaczyna nabierać kształtów :)
A więc może dałem troche ciała że nie dodawałem fotek z prac, ale w komórze nie mam dobrego aparatu a cyfrówke brać w brudne łapy też nie bardzo, motocykl ukończony. Jest jeszcze pare spraw do ogarnięcia ale dam rade, do poprawy jest mocowanie rejestracji gdyż zrobione jest na szybko żeby można było polatać. gratis na pierwszym wyjeździe zrobiłem kółko po naszym torze crossowym i na ostatniej hopie odjąłem gaz lekko i pierdolnąłem na przednie koło :D połamany korpus pompy sprzęgła i nowa klamka. Aaa i chłodnica lekko dostała.. takie niefortunne rozpoczęcie :d
A tu test hebla i świerzej oponki :D stopale może wreszcie ogarne
Kozak kat :)
Ja bym się jeszcze pokusił o jakąś fajną okleinę i lampę od exc 2008+
widze ze nowe ubranko kat dostał :)
Zgadza się, lampa nowsza wpadnie, okleina zapewnie na nowych plastikach też, jednak teraz priorytetem jest hebel gdyż planuje pojechać w klasie amator w bydgoszczy, pozatym CRF'a czeka na remont zważywszy na to że pracuje w weekendy tylko to sprawy które się da (okleina nowsze lampy) odkładam. Teraz wpadnie inny amorek na tył (ponoć nie wystrzelony) od husaberga, mój stary sprzedałem.
Widziałem już na fejsie dzisiaj i tak się zastanawiałem, czy sprzęt forumowy :)
Gratki Gierek! Klasa robota, no i jak okleina jakaś wpadnie to już będzie cud miód i orzeszki :D
No więc i z moim KTM'em coś się dzieje, dostał nowy złoty łańcuch DID VX2
Zapodałem troche lepszy hebel, Pompa radialna Magura, zacisk 4ro tłoczkowy, tarcza pływająca beringer. Tarcze musiałem przerobić pod rozstaw otworów suzuki ale udało się to zrobić bez pudła, całe szczęście że piasta nie posiada otworu centrującego bo trzeba by było roztaczać tarcze a z tym mogło by być trudno. Tarcza ma luzy dosyć duże ale żeliwo ma jeszcze grube i mięsne pomaluje rotor i wyśle ją do zanitowania, powinno być malina bo na tym heblu stopale naprawdę idą same :D wcześniej ciężko było go wyczuć a teraz jest zajebiście.
Doszło również obniżane siodło które jeszcze muszę obszyć, mam awaryjnie oryginalną ładną gąbke, zamówie obszycie w najbliższym czasie i zdecyduje z jaką je obszyć ale pewnie wybiorę obniżane.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM EXC 520 i jego przemiana w SuperMoto
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 88 zapytań