Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Dobra, trudno, zrobiłem dwie małe,ale tragedii nie ma ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dobra, trudno, zrobiłem dwie małe,ale tragedii nie ma ;)
Wczoraj już pierwsza MTH za mną! :) I od razu pozbyłem się dowodu niestety. Byłem po prostu w złym miejscu i w złym czasie..
W związku z powyższym potrzebuję zrobić kierunkowskazy na baterie. Macie jakiś pomysł?
Wczoraj już pierwsza MTH za mną! :) I od razu pozbyłem się dowodu niestety. Byłem po prostu w złym miejscu i w złym czasie..
W związku z powyższym potrzebuję zrobić kierunkowskazy na baterie. Macie jakiś pomysł?
Będzie ci się chciało ładować te baterie jak masz zamiar latać głównie po ulicach? Nie lepiej "dowinąć" stator u jakiegoś szpeca i mieć zrobione elegancko, ewentualnie jak masz hajs kupić zestaw z UK z nowym statorem i "powiększonym" magneto
Sama instalacja jest banalnie prosta , wpisz w google a Ci coś wyskoczy.
Będziesz potrzebował przełącznik na kiere, przerywacz , kierunki i troche kabla.
W dziale giełda forumowicz sprzedaje ledowe z przerywaczem w dobrej cenie, przy ledowych wydaje mi się że nie będziesz musiał przerabiać startora bo pobór ledów jest znikomy.
tylko że migacze potrzebują raczej napięcia stałego, a co za tym idzie potrzebowałbyś regulator napięcia z prostownikiem(z kondenstaorem np) taka instalacja jest np w hondzie xr 600 nie ma aku są 2 regulatory napięcie (zmienny i stały) nie wiem jak sprawa się ma w crf, ale coś w tym stylu szło by pokombinować.
Jeżeli pod seryjny stator ma już podłączone światła to jak doda jeszcze kierunki to pytanie czy to uciągnie?
Na pewno będzie potrzebny spory kondensator lub akumulator. Bo na wolnych obrotach to pewnie wszystko będzie świecić ale tylko w teorii w praktyce będzie ledwo ledwo.
Nie uciagnie.
Ja mam 40W stator i chyba to jest i tak na wyrost. Dla wiekszych trzeba magneto zmieniać.
Ale mam ledy w postojówce do jazdy dziennej :)
Regulator (tylko odpowieni) z skuterka + akumulator.
Wersja z kondensatorem będzie działać także (przetestowane), ale na żarówce 35W+5W z tyłu mrygały na wolnych obrotach nawet z kondensatorem.
Opisałem moje doświadczenia w [url]http://forum.supermoto.pl/topic24196-oswietlenie-crf-450r.html[/url]
Chcę to zrobic na baterii. I tak będę tego używał tylko w razie konieczności.
U mnie najpierw zrobiłem tylko na baterie. wyszło mi 2 kabelki mniej niż w wersji z akumulatrem i statorem.
Wszystkie żarówki na ledy i będziesz 2 miesiące będziesz jeździł.
Dziś przyszła okleina w końcu. Teraz pasuje, już wylądowała na plastikach. Oto efekt :
Przyszły tez lusterka :
Klakson najlepszy :)
Co to za dziwne prowadzenie przewodu przedniego hamulca?
Tak się zagielo gdy montowalem lusterka. Musze teraz tylko założyć jeszcze to mocowanie do przewodu na osłonę lag :)
Przy maksymalnych skrętach kierownicy nie zawadza się tymi lusterkami o zbiornik lub kolana?
Jak ja nie lubię lusterek potrzebne są do tych motocykli jak do świni siodło ;)
Ale reszta cool :)
Fajna ta okleina :) no i ogólnie moto kozackie :D
ps. czy mi się wydaje, czy powiesiłeś choinkę zapachową z tyłu ? :p
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 69 zapytań