1 Ostatnio edytowany przez Signe (2014-03-01 16:16:20)

Temat: Wyrobione "gniazda szprychowe"?

Siema. Zakupiłem ostatnio od kolegi z forum obręcz Excela 4,5 w dobrej cenie. Chodzi o to że przy dokładniejszych oględzinach okazało się że gniazda na szprychy/nyple są trochę wyrobione. Porównałem sobie z tymi z przedniej obręczy i tam jest jeszcze sporo mięsa. Pytanie moje jest takie, czy da radę jeszcze na tym śmigać? Chciałbym zrobić to na system tubeless więc średnica tych otworów też ma znaczenie. Moc w moim motocyklu nie będzie jakaś kosmiczna że będzie wyrywało asfalt spod kół ale od czasu do czasu guma czy palenie wiadomo.
Link do fotek:
[url]https://drive.google.com/folderview?id=0ByPTYr8zxiZHTTBnWnk2NnZ5OUk&usp=sharing[/url]

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

2

Odp: Wyrobione "gniazda szprychowe"?

Chyba jeszcze nie widziałeś nigdy wyrobionych gniazd nypli...
Te gniazda są bardzo dobre.
Dlaczego tubeless ?

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

3

Odp: Wyrobione "gniazda szprychowe"?

Mówisz? ;> Trochę mnie to zmartwiło ponieważ ranciki tych gniazd od strony piasty mają też bardzo ostre krawędzie. Dlaczego tubeless? Są za i przeciw, moto będzie do jazdy po szosie na tych kapciach a ja mam jakoś bardziej zaufanie do opony która się ułoży pod działaniem powietrza niż dętki. Myślę że to jest indywidualna sprawa a mity o ściętych wentyklach w dętkach można schować do kieszeni ale jakoś będę miał spokojniejszą głowę, pod warunkiem że uda się zrobić z tej obręczy tubeless.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

4 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2014-03-01 18:51:42)

Odp: Wyrobione "gniazda szprychowe"?

Nigdy nie udało mi się urwać wentyla, a moje koła były poddane różnym obciążeniom w motocrossie i superenduro. Nawet przy ciśnieniu 0,5 bara
[url]http://www.motox.com.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=26388&sid=16eae0673d53bc14272b440003d49163&start=30[/url]
Dętka jest gumowa, a nie stalowa więc ułoży się tak jak będzie trzeba.
Szprychy pracują się zawsze coś będzie powietrze uchodziło.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

5

Odp: Wyrobione "gniazda szprychowe"?

Planuję  tym preparatem ogarnąć ten problem.

[url]http://www.youtube.com/watch?v=ikKeVNBAmQQ[/url]

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

6

Odp: Wyrobione "gniazda szprychowe"?

Duży plus tej zmiany to redukcja masy.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

7

Odp: Wyrobione "gniazda szprychowe"?

Ile ważą takie dętki? Przypuszczam że w granicach 300gr?

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

8

Odp: Wyrobione "gniazda szprychowe"?

Jest co wziąć do ręki tym bardziej przy takiej szerokości opony.
Raczej dobrze ponad 300g.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL