16

Odp: WR 450 F, jazda w pionie + dlawienie

Wyciągaj kostkę, zaizoluj na wszelki wypadek i tyle. Jeśli tego nie zrobiłeś to masz przyczynę :)

17

Odp: WR 450 F, jazda w pionie + dlawienie

Wypialem TPSa. Nie zauwazylem zadnej zmiany w uzytkowym zakresie obrotowym, o ile w ogole jakas byla. Jezeli jakas byla, to tylko na gorsze, bo nie ma zadnej rewelacji.

Poza tym zrobilem kilka testow jazdy na gumie. Da sie dosc daleko zajechac ciagnac na powerwheelie, ale skoncza sie biegi i konczy sie jazda. Nieznacznie przed pionem, czyli tym punktem balansowym chwile przed intuicyjnym odejmowaniu gazu moto zaczyna przerywac. Im bardziej wychylimy tym mocniej przerwie. Po opadnieciu strzela w tlumik, przerywa ze 3-4 razy, pierdnie i jedzie normalnie.

Sprawa jest wiec jasna, ze to kwestia zasilania. Zeby wyeliminowac jedna zmienna jezdzilem na rezerwie, bez rezultatu, wiec to jest tylko i wylacznie wina gaznika, a konkretniej poziomu paliwa lub zaworka iglicowego.

Jakoze w garazu mam zimno, lubie sobie pogrzebac, ale w przyjemnych warunkach, a tymbardziej ze teraz nie jezdze, wiec problem zaczeka najprawdopodobniej do wiosny. Pozdrawiam.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

18

Odp: WR 450 F, jazda w pionie + dlawienie

Problem rozwiazany. Gdyby ktos szukal podobnych usterek, to regulacja poziomu paliwa (w tym przypadku obnizenie) przyniosla efekt. Oczywiscie polaczona z czyszczeniem gaznika.

Pozdrawiam.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

19

Odp: WR 450 F, jazda w pionie + dlawienie

Czyszczenie ultradźwiękami ? :)

#66

20

Odp: WR 450 F, jazda w pionie + dlawienie

Nie, demontaz + kompresor.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]