Ostatnio dłubałem trochę w necie i szukałem owiewek. Nie znalazłem nic ciekawego, więc postanowiłem odratować swoje. Zerwałem starą okleinę, zmyłem klej, i zabrałem się za spawanie, i klejenie. Moim zdaniem wyszło dosyć dobrze, co prawda nie ma fabryki, ale jest dużo, dużo lepiej niż było. Udało mi się przywrócić połysk. Oprócz tego zerwałem naklejki z osłon lag. Możliwe, że będą nowe, muszę kupić nowy tylni błotnik. Mój był żółty, chcę mieć czarny. Aaa i jeszcze zmyłem czarny spray z baku. W przyszłości zagości okleina Blackbirda. Wszystko założyłem na moto, bo nie mogłem wytrzymać i chciałem zobaczyć jak to będzie wyglądało.
Kilka fotek:
Centrum dowodzenia.
Zapomniałem o tym, że wyczyściłem ślizg łańcucha, rolki napinające itp., uzbroiłem wahacz w te graty. Umyłem i zamontowałem tylnią pompę hamulcową.
Honda Crm 250 Mk III Mugen > Husqvarna Smr 570