Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
fajnie się prezentuje :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Strony Poprzednia 1 … 11 12 13 14 15 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
fajnie się prezentuje :)
Dzięki, Panowie :)
Jak będę kupował skarpety, to wrzucić czarne czy białe?
Osłony chłodnicy, błotnik przedni jak i tylny będą czerwone, pola numerowe i lampa będą białe.
Jak uważacie?
Chyba białe, co?
W jakim celu chcesz kupować te skarpety?
Przecież nie masz w planie jeździć po bajorkach.
Tylko ze względów estetycznych :)
Białe po kilku jazdach po prostu będą brudne więc względy estetyczne raczej od podają
Skarpety na lagi?
Marek pisał już kiedyś o nich, ja bym go posłuchał.
Olej skarpety; zainwestuj w crashpady na osie przód i tył + osłona na wydech.
crashpady już się robią, osłona na wydech na razie nie, bo nie wiem, czy dam radę kupić nowy, a starego nie ma co ratować :D
Mówiąc skarpety miałem na myśli te osłony:
A ja mam parę pytań odnośnie silnika, jako że również mam CRF 450 z tym że z rocznika 2005. Może pytanie będzie skierowane bardziej do @majster128 gdyż on robi ci silnik. Jak w tej CRF wygląda sprawa z wałkiem balansu ? Jak wiadomo powierzchnia balansera która jest jednocześnie bieżnią jego łożyska od strony magneta ulega wytarciu, jak to tutaj wygląda ? czytałem o takich paru przypadkach i u mnie też jest trochę wytarty. Co z takim fantem zrobić ? kolejną sprawą są uszczerbienia na wałku balansu od strony sprzęgła które są nawet na używanych wałkach balansu z allegro które są sprzedawane jako w stanie bdb. (są i u mnie) zwracać na to uwagę ? gdzie zamawiasz oryginalne części Hondy ? jakiś namiar ?
Bo te wszystkie używane części od handlarzy na allegro są w tragicznym stanie.
Wałek wyrównoważający Matyska był bardzo ładny.
Uszczerbienie, o którym mówisz to tylko wada odlewnicza. Przecież nie widzisz tam żadnego przełomu pęknięcia.
Mogę Ci zregenerować ten wałek i również zaoferować oryginały hondy.
Żeby nie było, że nic się nie dzieje:
Kupiłem nową, używaną pokrywę sprzęgła, bo tamta była pęknięta.
Okazało się, że ta nowa- używana też jest pęknięta, ale od środka. w związku z czym nie będzie ciekła.
Drugi kwiatek to kosz sprzęgła, który też okazał się uszkodzony. Majster założył już nowy OEM.
Silnik już coraz bliżej wylądowania w ramie motocykla :)
Z jednej strony ogromnie się cieszę, za to z drugiej boję się wkładania silnika :D Ale trudno, jak wyjąłem, to dam radę włożyć :)
kilka fotek:
[url=https://imageshack.com/i/mvdvoxj][/url]
[url=https://imageshack.com/i/5ed0u1j][/url]
[url=https://imageshack.com/i/goqlwkj][/url]
[url=https://imageshack.com/i/f67w4fj][/url]
[url=https://imageshack.com/i/mzlxf3j][/url]
[url=https://imageshack.com/i/nmiolbj][/url]
[url=https://imageshack.com/i/f1jckdj][/url]
Wczoraj dotarł do mnie silnik :)
[url=https://imageshack.com/i/5slhigj][/url]
Dziś już siedzi w ramie
[url=https://imageshack.com/i/4j54wij][/url]
Ładne postępy widzę, przewalone jest wsadzać jak i wyjmować silnik w rame w crf :d wiem to po sobie, udało ci się go wsadzić bez zdejmowania pokrywy zaworów :D ? Dużo ci jeszcze zostało do ukończenia moto ?
Powiem ci,ze strasznie bałem się montażu silnika. Jak go wyjmowalem to strasznie nerwowo się szarpalem, podchodziłem do sprawy kilka razy. A dziś na spokojnie zabrałem się do tematu i włożenie silnika razem z przykreceniem wszystkich śrub trwało nie więcej jak 15 minut :)
Kiwaczka z wahaczem założona, jutro założę tylny subframe, odpowietrze może hebel, w poniedzialek zamówię plastiki, okleiny, filtr powietrza - sama kosmetyka. I jestem ready to race :)
@edit
Stan Hondy na dzień dzisiejszy:
[url=https://imageshack.com/i/mrh29sj][/url]
Strony Poprzednia 1 … 11 12 13 14 15 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Wygenerowano w 0.062 sekund, wykonano 74 zapytań