1

Temat: problem z odpaleniem Kx250f

witam taki mam problem
KAwasaki ciezko odpala dopiero za nastym razem przy odpaleniu strzela z wydechu
i pali rowno przez 5 minut po tym wskakuje na wysokie obroty i sam gasnie ..
w czym moze lezec problem ??
dzisiaj probowalem go odlapli i odpala i momentalnie gasnie..
Pozdrawiam

Kawasaki KXF250.2006r

2 Ostatnio edytowany przez Piekny (2013-05-24 00:05:23)

Odp: problem z odpaleniem Kx250f

Sprawdź wszystko od baku do zaworku iglicowego w gaźniku. Z opisu wygląda to tak jak gdyby wypalał wszystko z komory pływakowej, a kiedy tam paliwo się kończy to wskakuje na wysokie obroty - uboga mieszanka + strzały w komin, aż w końcu koniec wahy i gaśnie.
Pewnie jak odstoi i paliwo znowu się przesączy przez jakiś zator po drodze do komory pływakowej to cała zabawa zaczyna się od nowa. Miałem podobny przypadek, na zaworku iglicowym sterowanym pływakiem jest mini (w ttrce of course) filterek ktory zatkał się syfem z baku, objawy dokładnie identyczne.

Yamaha TT600R 2001 - sold
KTM 625 SM 2004

3 Ostatnio edytowany przez Muszal (2013-05-24 14:26:19)

Odp: problem z odpaleniem Kx250f

Gaznik wyjety beda poszukiwania
dziekuje

Kawasaki KXF250.2006r

4

Odp: problem z odpaleniem Kx250f

gaznik przeczyszczony wkonco odpala ale po chwili obroty same rosna:/..
co jakis czas w werzyka od splywu z chlodnicy ucieka plyn:/
weze podczas pracy nie robia sie twarde .. czy moze miec to cos wspolnego z uszczelka pod glowico
pozdrawiam

Kawasaki KXF250.2006r

5

Odp: problem z odpaleniem Kx250f

Z tym rośnięciem obrotów to może być lewe powietrze, weź tam wszystko dobrze uszczelnij.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

6

Odp: problem z odpaleniem Kx250f

a dlaczego ten plyn spier**** nie powinien:/

Kawasaki KXF250.2006r

7

Odp: problem z odpaleniem Kx250f

Sprawdź czy masz dobrze odpowietrzony układ. Nie wiem jak jest w KXF ale myślę że podobnie jak w innych moto. W jednej chłodnicy masz korek a w drugiej śrubkę do odpowietrzania. Wykręcasz śrubkę pochylasz lekko (kilka cm od pionu) moto na stronę chłodnicy w której ona jest, lejesz płyn (powoli) do momentu aż się troche przeleje, zakręcasz uzupełniasz w drugiej do pełna i tyle. Po odpaleniu i nagrzaniu nadmiar ucieknie i powinno być ok, jak nie trzeba będzie szukać dalej. W KXF nie masz termostatu więc można to bez problemu zrobić na zimnym silniku.

Nie jest to wyczytane w żadnej instrukcji czy coś. Robiłem tak w swoich sprzętach i zawsze było ok.