1

Temat: XR 600 r VS DRZ 400

Panowie naszła mnie taka myśl w niedalekiej przyszłości na coś padnie, do XR mam po prostu sentyment.
Zastanawiam się nad tymi 2 sprzętami kasa do 9tyś. I czy warto pchać się w tańsze  XR + generalka + SM  i wiem czym latam. Czy odpuścić sobie to i kupić  DRZ SM chociaż wolał bym żeby to była wersja E i żyć z nadzieją, że nic nie wyskoczy grubszego w sezonie.

2 Ostatnio edytowany przez zielinkot (2014-01-04 04:42:19)

Odp: XR 600 r VS DRZ 400

też ostatnio zapierdalam se baniak podobnym pytaniem ale chyba jednak jestem skłonny bardziej ku xr600, lżejsze to, mocy tzn momentu więcej, kwestia tylko tego remontu ale chyba jednak xr. DRZ fajne ale jak patrze jak znajomy na tym lata to jakoś dupy nie urywa.. no i cena, fajną ttr600 ostatnio znalazłem za 6500 i k***a żebym miał teraz flotę to chyba bym po nią pojechał. Wagowo troszkę chyba cięższa od xr ale ta sama zasada dzialania, czyli nie do za je ba nia :) pzdr

Zajechałem R1 i poszła do żyda :)  hajs rozjebałem więc od nowa zbieram na coś co ma dwa kółka .. :)

3

Odp: XR 600 r VS DRZ 400

ja osobiście byłbym za xr, fajny bardzo prosty sprzęt i części dużo do tego jest w bardzo dobrym groszu. zawsze można się pobawić gaźnikiem i walkami trochę bo masz możliwość podmiany . sprzęt sam w sobie ma klasę, a opalanie tylko kopajsem dla mnie jest zaletą no i waga jak na 600 jest nie duża

4

Odp: XR 600 r VS DRZ 400

waga pomiędzy xr a ttr jest dość duża, pozatym prostota konstrukcji xr jest na duży plus! Sprzęt nie do zajechania, no i są możliwości tuningu tego silnika części dość dużo.

5

Odp: XR 600 r VS DRZ 400

ttr na + za zawias ale gazniki na tragiczne i ciągle pękające krucce

6

Odp: XR 600 r VS DRZ 400

TTR odpada bo to hmmm yamaha miałem już 4 sprzęty  z tej stajni  i jakoś ta marka mi nie leży :P No właśnie kiedyś tak sobie liczyłem ewentualne koszty reanimacji silnika XR w mojej byłej to koszt około 3,5 tyś  + koszty zawieszenia i kół to koszt raczej też z 3 tyś

7

Odp: XR 600 r VS DRZ 400

ja tam z tymi kosztami kół bym się raczej tak nie rozpędzał, zaplótł bym tylko świeże fele na stare piasty i heyah. Do lagi też tylko gęstszy olej i wsio.
I tera pytanie ile niby cięższa jest ta ttr od xr np. z 2000r ?????
z tego co mi się wydaje to są to chyba bardzo zbliżone konstrukcje jak nie takie same, poza olejem w ramie w xr ???
a i to chyba xr miała problem właśnie z gaźnikami i i elementami wpadającymi do silnika, a nie yamaha?????

Zajechałem R1 i poszła do żyda :)  hajs rozjebałem więc od nowa zbieram na coś co ma dwa kółka .. :)

8

Odp: XR 600 r VS DRZ 400

Ten element wpadający można bardzo łatwo wyeliminować poprzez wstawienie innej blaszki

9

Odp: XR 600 r VS DRZ 400

klapka sssania wystarczy dorobić nową kwestia 15minut, kontrukcja dużo lepsza jak yamaha, dostęp do wszystkiego, nie trzeba rozbierać motocykla żeby zmienić świece itp. A wagowo to lekko 10kg różnicy, jak nie więcej.

10 Ostatnio edytowany przez Galaarin (2014-01-05 13:18:46)

Odp: XR 600 r VS DRZ 400

Ja bym brał xr. Nie robił w niej remontów tylko zmieniał olej ;d aaaa i katował ile wlezie, później by coś jebło to zrobiłbym kapitalke i jeździł przez następne 10 lat ;p

Jeśli miałbym wybierać pomiędzy xr a drezyną, to wybrałbym lc 4 hahah

Honda Crm 250 Mk III Mugen > Husqvarna Smr 570

11

Odp: XR 600 r VS DRZ 400

Galaarin napisał/a:

Ja bym brał xr. Nie robił w niej remontów tylko zmieniał olej ;d aaaa i katował ile wlezie, później by coś jebło to zrobiłbym kapitalke i jeździł przez następne 10 lat ;p

Jeśli miałbym wybierać pomiędzy xr a drezyną, to wybrałbym lc 4 hahah

Hehe grunt to aby się zdrową sztukę znalazło