Temat: Xr400
Witam, posiadam xr400 rocznik 2005. Sprawa wyglada tak ze jak ja kupilem wszystko bylo ok. Wymieniony zostal olej na Motul 5100 10w40, regulacja i czyszcznie gaznika, i zaworow. Gaznik ma zalozone wieksze dysze slow jet 55 main jet 155 . Po przejachaniu 400km mam wrazenie ze silnik stracil kompresie, latwiej mi jest go przekopac niz na pocztku jak go kupilem, oczywiscie odpala bez problemu na zimnym czy cieplym , trzyma obroty i nawet niezle sie wkreca w porownaniu do xr kolegi. No i najgorsza sprawa ubylo oleju , wlalem 1.8 litra , ubylo jakies 400ml, czyli pali litra na tysiac. Przy takim spalaniu kopcil by jak lokomotywa a tu nie jest tak zle. Przy dodawaniu gazu zaraz na pocztatku przykopci jak ja trzymam na obrotach nic , jak puszcze siwy dym. Wydech mokry od niespalaonego i wyplutego oleju, ale ktoredy go bierze to niewiem, pierscienie , uczelniacze? . Silnik suchy , zadnych wyciekow, podejrzewam ze jeszcze nie dlubany.
Macie jekies pomysly co moze byc juz zmeczone , mam zamiar zdjac glowice i cylinder , moze piercienie sie zapiekly , albo uszczelniacze walnely, z silnka przy wymianie spuscilem 2,7litra oleju, cos za duzo wedlug serwisowki.
pozdro