Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
U mnie :)
Taniej na bank nie znajdziesz!
Odezwij się na PW.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
U mnie :)
Taniej na bank nie znajdziesz!
Odezwij się na PW.
Dziś się nudziłem, więc zabrałem się za czyszczenie.. Czyściłem chłodnice, ale raczej nie dam rady przywrócić im dawnego blasku.
Wyczyściłem tak po łebkach ramę pastą do alu i po minucie czyszczenia zaczęła się dosyć świecić! Więc jak będę miał czas to zrobię t porządniej.
Po odkręceniu zacisku spotkała mnie bardzo "miła" niespodzianka. Płyn hamulcowy w środku był konsystencji i koloru smoły. Więc na pewno płyn był wymieniany niedawno XD Cóż, przyjdą nowe przewody, to nowy płyn też wejdzie. Czekam tylko na wiadomości od starucha.
Tu kilka jakiś tam fotek.
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/22/hxqk.jpg/][/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/585/bstv.jpg/][/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/42/n948.jpg/][/url]
I jeszcze pytanie. Jakie przełożenie zębatek jest optymalne do supermoto?
Ostatni zainwestowałem w smar litowy i rozebrałem łożyska od kiwaczki amortyzatora.
W 3 był smar o zapachu i konsystencji kupy. A w jednym smar przypominał proszek, brakuje 2 wałeczków z łożyska, a luzy są ok 2 mm.
Z ciekawości próbowałem przesmarować łożyska wahacza ale chyba mam za mały młotek.
Czy u ciebie słychać amortyzator z tyłu podczas pracy?
I jeszcze pytanie. Jakie przełożenie zębatek jest optymalne do supermoto?
Nie oczekuj, że ktoś Ci jednoznacznie odpowie. To jest kwestia indywidualna, zależna od wielu rzeczy.
Może wrzuć jakiś składny post z aktualizacją, bo póki co, temat ma 9 stron i w dużejmierze są to luźne dyskusje.
Koła juz dopasowane? Jaki będzie hamulec?
Zawieszenie, będziesz regenerował, modyfikował pod siebie?
Ustawieniami gaźnika będziesz się sam bawił czy komuś to zlecisz?
Wydech będzie akcesoryjny?
Załatwiłeś finalnie oklejenie?
Czy u ciebie słychać amortyzator z tyłu podczas pracy?
Nie, słychać tylko sprężynę, ale to norma.
Matysek napisał/a:I jeszcze pytanie. Jakie przełożenie zębatek jest optymalne do supermoto?
Nie oczekuj, że ktoś Ci jednoznacznie odpowie. To jest kwestia indywidualna, zależna od wielu rzeczy.
Może wrzuć jakiś składny post z aktualizacją, bo póki co, temat ma 9 stron i w dużejmierze są to luźne dyskusje.
Koła juz dopasowane? Jaki będzie hamulec?
Zawieszenie, będziesz regenerował, modyfikował pod siebie?
Ustawieniami gaźnika będziesz się sam bawił czy komuś to zlecisz?
Wydech będzie akcesoryjny?
Załatwiłeś finalnie oklejenie?
Teraz przełożenie to 13/40, zobaczymy jak będzie się jeździł. Jak coś, to mam w zapasie jeszcze zębatkę do przodu 14.
Póki co, to zajmuję się ramą, silnik się robi, kół nie przymierzam, bo mam już wszystkie podkładki/dystanse, więc nie widzę sensu robić sobie większego apetytu na jazdę :D
Zawieszenia nie będę ruszał, przynajmniej na razie, bo jest suche, wystarczająco twarde, tym bardziej, że jest ustawione na soft.
Gaźnik wstępną regulację odbędzie u mechanika, zajmującego się silnikiem. Jak już zamontuję postaram się wyregulować sam.
Wydech będzie akcesoryjny, jeżeli zostanie jakaś kasa. Nawet jeśli nie, to myślę, że do wiosny coś uzbieram. Czaję się na jakiegoś fmf.
Okleiny nie załatwiłem, bo to akurat najmniejszy problem. Ogarnę ją w ostatniej kolejności.
Teraz czekam na odpowiedź starucha i czerwone zamawiam oploty
Teraz czekam na silnik, jak już go włożę w ramę, będę mógł działać z wizualnymi sprawami hondy.
przy wstawianiu zebatki na tyl 40z zerknij na prowadnice lancucha - bedzie trzeba ja zmodyfikowac. jak zostawisz ja tak jak jest to poprostu ci ja wyrwie ;)
z masterem wyrwalismy lancuchy rk 520exw w bardzo dobrej cenie z usa bedzie paczka.
Mój łańcuch jest dobry i nie wiem czy skracać ten, czy brać inny, skoro stary jest w dobrym stanie.
sprawdz go na zdrowej tylnej zębatce. jak ogniwa leza na zebach i czy da sie je odciagnac, jezeli jest w dobrym stanie to szkoda kasy na nowy skracasz zakuwasz i jezdzisz
sprawdz go na zdrowej tylnej zębatce. jak ogniwa leza na zebach i czy da sie je odciagnac, jezeli jest w dobrym stanie to szkoda kasy na nowy skracasz zakuwasz i jezdzisz
A nie powinno być na spinkę, zapinkę ? :)
moze i byc na spinke ale zakuwka pewniejsza
To nie jest motocykl typu sport lub turystyk abyś stosował zakuwek tylko motocykl który użytkuje się również w terenie, a co za tym idzie częste mycie (czyszczenie) łańcucha i nie wyobrażam sobie aby kolega Matysek zakuwał i rozkuwał łańcuch za każdym razem jakby chciał porządnie sobie umyś łańcuch. To jest jeden z powodów dlaczego stosuje się zapinki.
Trawer, trafny argument :) Sprawdzę jak stan tego łańcucha i kupię wtedy zapinkę.
Przyszło kilka gadżetów :)
[url=https://imageshack.com/i/5mptftj][/url]
Gdzie mozna dostac takiche handbary z zety? i po ile?
240 zł na allegro u mefo mx
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 78 zapytań