Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?
Hej!
Pewnosci nie mam ale rmz ma fcr 39 albo 40 a nie 41... upewnij sie bo sam juz nie pamietam. Bez problemu podejdzie Ci z 625 albo 660 jedynie gume od airboxa wymienic trzeba.
Pozdrawiam
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » keihin fcr MX 41mm w LC4?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Hej!
Pewnosci nie mam ale rmz ma fcr 39 albo 40 a nie 41... upewnij sie bo sam juz nie pamietam. Bez problemu podejdzie Ci z 625 albo 660 jedynie gume od airboxa wymienic trzeba.
Pozdrawiam
o 625/660 wiem tylko ciezko trafic taka sztuke. narazie sam nie jestem pewien ale koles przez telefon zapewnial ze jest to fcr41
Zawsze warto sprawdzić średnicę gaźnika w danych technicznych motocykla.
Często sprzedają też FCR 37 jako 39 itd.
jak poszukasz to znajdziesz gdzies tu temat w którym ktoś podał w jakich motocyklach jest fcr 41
właśnie gdzieś czytałem na temat fcr'row pasujących do lc4 ale gdzie pewien nie jestem. kojarzę tylko, że ktoś wspominał o modelach od których podejdzie bez większych problemów
znalazlem archiwalny temat w ktorym kolega sobekkk wspomina ze "tylko tu pojawia sie problem bo mx41 byl montowany w
sx 450
sx i exc 525
lc4 660 smc i 625 sxc"
jest jeszcze huska 510r no i bergi 650 z tego co okulary mowia
[url]http://forum.supermoto.pl/topic15835-k-keihin-fcr-mx41-do-lc4-z-tps.html[/url]
fcr 41 MX jest w 450/525SX (2003-2005) - EXC maja 39
przed 2003 maja starego FCRa (nie MX)
po 2005 sa bez "intake bell"
gazniki z modeli 03-05 maja odkrecany "intake bell" - i takie powinien byc w lc4 (jest dopasowany do gumy gaznik-airbox i nie spada. Ma tez ksztalt leja dzieki czemu po zalozeniu gumy niema krawedzi powodujaych zawirowania)
-ale nie maja "AIR-CUT valve" - bez tego jak zamkniesz manetke na wysokich obr. to strzela w wydech (z tym tez ale raz a nie 10)
a obie zeczy ma gaznik z 625 i 660 i tego najlepiej szukac chyba ze komus nie preszkadza ciagle naparzanie z wydechu to moze byc z SXa ale cierpi wata w wydechu (czy co tam jest).
TPS jest w wersjach z 625/660, w SXach niema - czy cos poprawia to niewiem,
wszystkie gazniki ze zdjec go maja (ten kabelek z czarnym czujnikiem)
"intake bell" widac tu:
a tutaj wersja bez :
to jest "AIR-CUT valve" - jest zdjety i lezy kolo gaznika
gaznik z jednym ssaniem - czarne, drugie zaslepione
wersja z 2 ma jedno czerwone (cieple) drugie czarne (zimne)
duzym plusem zakupu gaznika z 625/660 jest to ze nie wiele (lub nic) trzeba do niego dokupic (dysze itp)
do tego z SX trzeba by iglice zmienic (okolo 100zł) + dysze
linki od rolgazu wypada wymienic bo te z mikuniego maja kolanka i zle sie ukladaja
gume glowica/gaznik tez wypada zmienic - inne rowki niz w mikunim
FCR masz tez w YZ/WR (39mmm), KX (?), CRF (40mm) i chyba w RMZ (albo wytrysk)
przy czym wszystkie maja nie maja "intake bell" - tam jest troche inna guma ktora ksztaletem od wewnatrz robi za lej
jak ktos jest bardzo zdesperowany to FCR40mx jest w CRF450 i idzie go tanio dostac
bez intake bell
bez air-cut
moto chodzi niby tak jak powinno ale guma z LC4 zsowa sie z gaznika, jak jak dociagniesz opaska to peka
chodzi ale tak jakby mu cos nie pasowalo....
w swoim mialem
FCR39 z exc 2008
FCR40 z CRFy
FCR41 z 625 obecnie
sprawdz jeszcze modele
husqvarna 450 i 510 chyba
bergi od 450 w gore
gazniki z 625/660 jak niema to niema przez rok
jak sa to 3 naraz
oznaczenia na gazniku - to typ ustawien gaznika - srednicy gaznika, dysz, srednicy kanalow ssan.
4122a to gaznik z 41mm z SX450 (w katalogu dokladne ustawienia)
4138a 625 SXC/SMC
[url]http://forum.supermoto.pl/misc.php?action=pun_attachment&item=2600&preview&secure_str=785t24352[/url]
[url]http://forum.supermoto.pl/misc.php?action=pun_attachment&item=2601&preview&secure_str=785t24352[/url]
skopiowałabym ten post do nowego tematu i podpiął w dziale garaż
dzięki sobekkk
dzięki wielkie. pojechałes po całości i wiem już wszystko co chciałem wiedzieć, a myślę że jeszcze nie jedna osoba znajdzie odpowiedz na pytania w tym temacie. proponowałbym przykleic go w garażu/Ktm.
ogolem najlepsza i najmniej problematyczna opcja to gaznik od 660/625, no i ten sx przy ktorym delikatnie trzeba pogrzebac. dzieki raz jeszcze
//edit
linki ktore dales na koncu posta nie dzialaja
kik_man szukaj takiego jak na zdjęciu poniżej, będzie to najlepsza opcja, u mnie w temacie masz pozostałe zdjęcia FCRa wlasnie z 625tki, odkręcany Intake Bell, także wrazie zmiany moto to gaźnik zostawiam, kupuje drugi Intake i pasuje do innego, ciepłe ssanie, też jest dobrą opcją w tym gaźniku :
[url=http://picturepush.com/public/13880699][/url]
jutro postaram sie poprawic linki bo nie ogarniam wstawiania zdjec jako zalocznika na forum (link do mojego dysku tez niechce dzialac ;) )
ganzik na zdjeciu ma wyryte
4138A CRG18 - tym sie kieruj bo to oznaczenie z lc4
z tym ze gaznik od lc4 jest naprawde ciezko trafic.
mam do wzięcia takiego od husqvarny 450 z 2005roku
cenowo naprawde dobra kasa bo nawet 400zl z wysylka mi nie wyjdzie, takze zastanawiam sie nad ta opcja
no i kanonada w gratisie
wygląda spoko, ciekawe w jakim stanie ma przepustnice, czy nie ma luzów pomiędzy przepustnica a miejscem, w ktorym ta przepustnica chodzi, dobrze ze ma odkrecany intake, bo nie wiem jaka srednice ma husqa w porownaniu do lc4, gaznik nie ma zaworku AIR-CUT takze po odjeciu gazu moze walic w wydech, mi osobiscie by to nie przeszkadzalo......
Najwazniejsze to dowiedz sie jak z ta przepustnica. Na Twoim miejscu bym poczekal, masz cała zimę, napewno cos sie trafii kwestia czasu
a ja bym kupil...
jak sie trafi z lc4 to kupisz a tego ozenisz bez straty.
kabat ty jeszcze swojego gaziora nie zakladales. ogarnij mi dla pewnosci te 3 wymiary jak mozesz
kik_man spoko nie ma sprawy zrobie, to po powrocie z roboty
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » keihin fcr MX 41mm w LC4?
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 70 zapytań