Odp: Ze śruby imbusowej zrobiło się kółko - Nie ma dobrego dojścia
jak sruba nie jest zapieczona i wszelkie osady nie zadzialaly jak klej to dasz rade luzny bolec wykrecic szczypcami
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Ze śruby imbusowej zrobiło się kółko - Nie ma dobrego dojścia
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak sruba nie jest zapieczona i wszelkie osady nie zadzialaly jak klej to dasz rade luzny bolec wykrecic szczypcami
Potraktuj to pneumatem i dobrą nasadką. W objechaną można wbić torxa, a jak to nic nie pomoże, to spawać nakrętkę od wewn. strony i nasadowym. Przetestowane ostatnio na tarczy hamulcowej ;)
Właśnie wbijałem torxy w te "śrubki"...
Materiał był tak słaby że po prostu ścinało się to jak plastelina.
Sprawdzając magnesem niestety okazało się dlaczego to moto jest takie lekkie.
Śrubki są aluminiowe dlatego kółka robiły się pod małą siłą..
Spawanie więc odpada, wiercić ?
wiercić ?
wiercić , i kręcić szczypcami ewentualnie wykrętaki ale to taka małą śrubka to pewnie pójdzie normalnie
No niestety straszna lipa, kupiłem i drugi zestaw kluczy i nic.
Po prostu te główki są tak ch****o spasowane i płytkie że nawet jak wbiję do końca to nadal klucz chodzi luźno jak by był za mały..
A może te główki masz na imbusy calowe i z tad ten luz?
Dla pokrzepienia umysłu...
"Wzmacniany" klucz Proline.
Szczęście że śruby będę mógł spawać.
[url=http://iv.pl/][/url]
Miałem taką sytuację przy odkręcaniu tarczy.
Wszystkie śrubki oprócz jednej odkręciłem stosując długie ramie, wcześniej w każdą główkę lekko puknąłem młotkiem ze dwa razy.
W przypadku tej jednej stawiającej opór, ściąłem główkę, po czym wykręciłem resztę kombinerkami, po zdjęciu tarczy.
mi osobiscie sie wydaje że dobra grzechotka z bitem imbusowym załatwiłaby sprawę...
Myślałem nad pneumatem ale czy nie urwie mi on ręki ?
Ja także zastosowałem długie ramię i jak widać.
Może zapiszę się do jakiejś szkoły na kowala :(
Jeszcze Ci pozostaje [url]http://neptun-technik.pl/crossman-professional-wkretak-srubokret-udarowy-reczny-14-koncowek-p-170.html[/url]
Uderzasz w trzonek młotkiem a bit przeskakuje. Bardzo fajna sprawa. Jeśli masz mozliwość to kup mozliwie najlepszy:) przyda się później na 100%.
Panowie, siła + ramie = moment
większe ramie = mniejsza siła
[url]http://allegro.pl/yato-profesjonalne-pokretlo-uchylne-1-2-457mm-i3669485577.html[/url] taki klucz to lek na wszystko co nie da się odkręcić.
I dobre bity a nie takie kluczyki L gięte z byle pręta.
Panowie, siła + ramie = moment
większe ramie = mniejsza siła
[url]http://allegro.pl/yato-profesjonalne-pokretlo-uchylne-1-2-457mm-i3669485577.html[/url] taki klucz to lek na wszystko co nie da się odkręcić.
siła ta sama- moment większy
Ze by wykręcić taka śrubkę należy bezwzględnie taka śrubę nagrzać opalarka i wyklecić torxem . Jeśli śrubka była klejona na loctat pomorze tylko wysoka temperatura
I dobre bity a nie takie kluczyki L gięte z byle pręta.
Dokładnie na tej fotce widać że jednak ten klucz nie był wzmacniany.
Jeżeli ten klucz byłby naprawdę dobry to by pękł a nie się ukręcił.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Ze śruby imbusowej zrobiło się kółko - Nie ma dobrego dojścia
Wygenerowano w 0.040 sekund, wykonano 83 zapytań