1

Temat: Rieju RR porblem z gaźnikiem

Witam, od stycznia 2013 roku jestem posiadaczem Rieju RR 50 sport edition 2004, moto zostało sprowadzone ze Szwecji. Motorek jak narazie spisuje się ładnie. Ryjek ładnie przyspiesza i v-max ok. 80 km/h. Ale jest jeden problem, w pierwszych dniach zauważyłem że na 9 dziurek w filtrze powietrza 6 jest zatkanych jakimiś koreczkami a 7 dziurka zwężona jest wężykiem. I tu rodzi się moje pytanie po co ktoś to zrobił ?, bo wiem że fabrycznie tego być nie powinno. A natomiast po wyjęciu koreczków tak jak w serii być powinno moto łapie rezo na 1 i 2 a na 3,4,5,6 po odkręceniu manetki na full robi buuu... i gaśnie (moto ma ssanie ręczne dźwigenką przy kierownicy, a gdy bez koreczków włącze ssanie rezo pozostaje jeszcze na 3 biegu)
Moto jest seryjne bez tuningu, jedyne zmiany to wyjęcie dławika z tłumika. Przełożenie to 11/52, dysza 65, gaźnik dellorto PHBN 16, filtr powietrza seryjny, cylek seryjny 49cc. Proszę pomóżcie mi rozwiązać ten problem.
Pozdrawiam Radek

2

Odp: Rieju RR porblem z gaźnikiem

Gaźnik trzeba wyregulować. Bez tych koreczków dostaje więcej paliwa i mieszanka paliwowo powietrzna jest zbyt uboga. Jaki kolor ma świeca?

3 Ostatnio edytowany przez rusek1946 (2013-10-18 18:32:20)

Odp: Rieju RR porblem z gaźnikiem

Problem w tym że bez koreczków ma za dużo powietrza a koreczki są w filtrze powietrza bo ssanie zamyka powietrze a daje więcej paliwa :) świece jutro sprawdzę i odpisze :) a i gaźnik nie reaguje na regulacje śrubka paliwo/powietrze jest wkręcona do końca

Edit:
Sprawdziłem świece jest taka ciemno kawowa z miejscowym białym nalocikiem