1 Ostatnio edytowany przez koza666 (2013-10-06 12:00:05)

Temat: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

Witam po sprzedaniu enduraka postanowiłem powrócić do supermoto (jeśli można nazwać to powrotem biorąc pod uwagę że kiedyś tam miałem derbi sende supermoto xD).Moje ograniczenie to budżet.. mam do wydania 5 tyś zł za co jeszcze wypadało by zrobić prawko :D.Za moje pieniądze nie dostane nic ciekawego jedyne co wpadło mi w oko to [url]http://tablica.pl/oferta/honda-nx-650-dominator-sm-CID5-ID3CwVt.html#aa9ee16b3a[/url]

podoba mi się ten dominator ale waga seryjnego to 180 kilo ten odchudzony o 15 czyli 165 kilo jest czy takie moto ma sens ? będzie dało się tym poruszać tak sprawnie i zaje**** jak prawdziwym sm ? Pozdrawiam

2

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

Silnikowo xt to kupa w porównaniu z dominatorem, tym że masa większa bym się nie przejmował bo xt gorzej się prowadzi i różnica znika.
Jak odchudzony jest ten dominator? Wydech, lampa i plastiki dają 15kg czy coś jeszcze?

3

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

no tyle co zdjęte czyli owiewka lampa wydech zegary

4

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

Materka napisał/a:

Silnikowo xt to kupa w porównaniu z dominatorem, tym że masa większa bym się nie przejmował bo xt gorzej się prowadzi i różnica znika.
Jak odchudzony jest ten dominator? Wydech, lampa i plastiki dają 15kg czy coś jeszcze?

Jakieś konkrety? Oba tak samo stare, przedpotopowe i żywotne jednostki, żaden z nich nie ma jakiś bolączek.
Siedziałem na odchudzonym XTku w sm i waga nie przeszkadzała.

Yamaha TT600R 2001 - sold
KTM 625 SM 2004

5

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

subiektywne odczucia :)
XT gorzej się wkręca ma krótsze biegi i mniej mocy,
porównywałeś TT do XT przy wyborze sprzętu?

6

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

Miałem kiedyś dominatora co prawda to było moje 1 poważniejsze moto. Był w pełnym oryginale miał opony szosowe i powiem, że całkiem dawał radę na drodze mimo swojej wagi i mocy

7

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

Czyli warto się pobawić w coś takiego ? Dziękuje że odpowiedzi z takimi pieniędzmi nie oczekuję nie wiadomo czego jeszcze raz dziękuje i liczę że niebawem uda mi się do was dołączyć i kupić supermoto
Pozdrawiam

8

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

Materka napisał/a:

subiektywne odczucia :)
XT gorzej się wkręca ma krótsze biegi i mniej mocy,
porównywałeś TT do XT przy wyborze sprzętu?

Yep, do xt i starej dr600, ttrka mi najbardziej pasowała.
DR600 to w ogole prehistoria, za wysoka, ciezka i słaba, XT było fajne ale bardziej na wypady dalsze niż dzidowanie, TTR ma inne tryby skrzyni biegów (ponoć) i ostrzej zestrojony silnik (gaźniki i coś z modułem).

Yamaha TT600R 2001 - sold
KTM 625 SM 2004

9

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

ttr ma całkiem inny moduł niz xt który jest bardzo poszukiwanym elementem a jednocześnie to bolączka tego modelu. rożnica jaka zobaczyłem pomiedzy 2 gaźnikami to taka ze kupujac krućce ssace do swojej ttry częśc podciśnieniowa gaźnika weszla normalnie a ten "lewy gaźnik" nie mieścił się w "dziurkę" pomimo zapewnień sprzedawcy ze to jest to samo. dopiero wymiana krućcy na droższe o 20 zl "bo do ttr" pomogła, różnic optycznych nie ma. jest jeszsze rozstaw i kąt pod jakim sa skierowane. gaźniki po przymiarce na przykręcone krućce były ustawione krzywo jeden był niżej drugi wyżej

10 Ostatnio edytowany przez Piekny (2013-10-06 20:07:39)

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

kik_man napisał/a:

ttr ma całkiem inny moduł niz xt który jest bardzo poszukiwanym elementem a jednocześnie to bolączka tego modelu. rożnica jaka zobaczyłem pomiedzy 2 gaźnikami to taka ze kupujac krućce ssace do swojej ttry częśc podciśnieniowa gaźnika weszla normalnie a ten "lewy gaźnik" nie mieścił się w "dziurkę" pomimo zapewnień sprzedawcy ze to jest to samo. dopiero wymiana krućcy na droższe o 20 zl "bo do ttr" pomogła, różnic optycznych nie ma. jest jeszsze rozstaw i kąt pod jakim sa skierowane. gaźniki po przymiarce na przykręcone krućce były ustawione krzywo jeden był niżej drugi wyżej

Same dysze się nieco różnią, odbija sie to po spalaniu, XTki mają w serii ociapinke mniejsze
A krzywo ustawione gaźniki mam również, tak miałem od zakupu, jak je chciałem wyprostować "od linijki" to problem był z wyregulowaniem rozpoczęcia otwierania przepustnicy gaźnika podciśnieniowego :f

Yamaha TT600R 2001 - sold
KTM 625 SM 2004

11

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

wg mnie mozesz mieć ktućce od starego xt. przerabiałem u siebie ten temat ale reki nie dam sobie obciąć . ten element obok slimaka i modułu jest słabym punktem tego motocykla

12

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

koza666 napisał/a:

będzie dało się tym poruszać tak sprawnie i zaje**** jak prawdziwym sm ? Pozdrawiam

nie da się nawet jak go nie wiadomo jak odchudzisz, xt slaby z nadwaga, zmienisz zebatke to na gumie coś polatasz, do turystycznego pyrkania ok

GSXF 400 -> GSXR 750 K3 -> Z1000 K3 -> XT600E SM -> KX 250 -> CRF450R -> ?

13

Odp: Ciężkie enduro przerobione nas sm czy warto ?

xr 600 i tak lepsze od tych wszystkich wymienionych sprzętów w temacie ;) pozdrawiam