1

Temat: Budowa supermoto od podstaw ;) CPI,SM125S/CRF250/SXF250

Nie będę owijał w bawełnę, wziąłem się do pracy nad projektem o którym zawsze marzyłem.
Mam ramę z SM 50cc CPI SX + lagi CPI SM + Wahacz CPI SM z centralnym amorkiem i mam kilka pytań co do tego..
Wiem, że nikt nie jest wróżbitą Alojzym więc pytam czysto teoretycznie..
1. Wejdą mi koła sumo z Husqvarny SM125S w te lagi od CPI i wahacz od CPI? Jeżeli nie wejdą to jakie mam rozwiązanie? Kupić koła od CPI SM, okej ale co z tylną zębatką bo ona jest na łańcuch 420 a nie 525 jak to jest w HVA 125 SMS.. Czy łańcuch 420 dałby radę ogarnąć +/- 40HP przy dobrym serwisowaniu, czy będzie się naciągał jak guma od kaleson?
2. Mam problem z silnikiem, zawsze miałem zajawkę na 2t ale mi przeszło, moc w 125 2t i 250 4t jest pewnie porównywalna z tym że 4t ciągnie od dołu i to mi się właśnie podoba. Ładować w tą ramę silnik 250 4t czy 125 2t? Mowa o silniku z CR250F, YZ250F, SX-F 250 itp/ SM125S, WRE125
3. Gdyby mi weszły w lagi/wahacz koła od HVA SM125S to co z hamplami? Musze robić adaptery/spawać mocowania pod Brembo z HVA?
4. Moglibyście mi podać czym różni się 125 2t od 250 4t? Bo to, że 4t jest trudniejszym silnikiem i ma droższe części to wiem, ale silnik żaden mi nie straszny bo lubię w tym grzebać. Jak ze spalaniem w 250 4t?
Czekam na odpowiedzi i obiecuję, że przylecą fotki jak tylko coś się ruszy, bo na chwilę obecną leje 2 tydzień pod rząd. ;)

2

Odp: Budowa supermoto od podstaw ;) CPI,SM125S/CRF250/SXF250

zapomnij człowieku... nie warto

wr 250x

www.bikersbook.pl

3

Odp: Budowa supermoto od podstaw ;) CPI,SM125S/CRF250/SXF250

Ale nie warto ładowac 250 4t czy o co Ci chodzi?