1

Temat: [S] KTM LC4 Supermoto 2003

Witam,

Sprzedam moją Kasię. Powód sprzedaży - wyjazd zagraniczny. Oferta ważna do 13/09/2013, potem wyjeżdzam i nie wiem kiedy i czy w ogóle wrócę. Motocykl do obejrzenia w Gliwicach - Śląskie.
Zakupiony w polskim komisie, sprowadzony z Włoch.

Przebieg - 14013km (czy prawdziwy, nie wiem - przy zakupie miał 12850, wydawało mi się dziwnie mało, ale stan moto był stosunkowo dobry, nie był nawet zdjęty ECP i wszystko oryginalne)
Przegląd - do 26/04/2014
Ubezpieczenie - do 13/03/2014

Motocykl kupiony w stanie wizualnym bdb, mechanicznie z kilkoma rzeczami do wymiany (akumulator, napęd już zużyty, oleje i filtry po zimie)

Co zostało zmienione w tym sezonie:
- Zawory
- Filtry
- Nowiutki napęd (wymieniony pod koniec sierpnia):
    - Tylna zębatka MX Twenty Orange alumionowa, 48 zębów
    - Przednia zębatka JT 16 zębów
    - Śruby zębatki tylnej
    - Łańcuch DID 520 VX2 X-ring
    - Nakrętka wału oraz podkładka - nowe, oryginalne
- Olej (Castrol 10w40)
- Akumulator
- Świeca irydowa (profilaktycznie)
- Handbary Acerbis Rally Pro - lewy został zarysowany w dzień założenia
- Podwyższenie kierownicy
- Wymieniona linka dekompresatora (dorobiona przez LINMOT z Częstochowy na wzór oryginalnej)
- Zdjęty ECP
- Lekko zmodyfikowany zadupek (skrócony bo oryginalny był brzydki... Teraz w sumie też jest brzydki)
- Lampa tylna ledowa (ze starej DRZ'ty Crossmana, pozdr)
- Dodane lusterka, jakieś z allegro, założone ponieważ przy zakupie było tylko lewe (prawe przyklejone mocnym klejem -  przez przypadek zniszczyłem gwint)
- Zdjęte podnóżki pasażera

Ogólny stan:
- Nowy napęd
- Opony OK
- Silnik ciężko mi powiedzieć, nie był rozkładany, jeździ, wibruje, hałasuje jak to LC4
- Gaźnik Mikuni BST
- Odpala w zależności od pogody, w ciepełku za 1-2 razem, w zimnie trzeba przekopać z deko, potem za 3-6 razem, wydaje mi się że to kwestia techniki kopania. Z rozrusznika odpala tylko jak rozgrzany, nie wiem czy to kwestia za słabego aku czy samego rozrusznika, możliwe że coś zepsułem jak uczyłem się odpalać:)

Co trzeba zrobić:
- Posprawdzać uszczelnienia
- Wyregulować gaźnik, nie robiłem tego bo miałem w planach założyć Keihina
- Założyć jakiś normalny zadupek i przy okazji wymienić kierunek (wyrwałem nogą i się trzyma na trytytkach)
- Profilaktycznie zajrzeć do silnika
- nauczyć się kopać dziada
- Założyć keihina,  i zap*****lać

Cena 12000

tel.795131749

Poniżej kilka zdjęć:

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/841/crg3.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/841/crg3.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/829/x83k.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/829/x83k.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/827/7j3m.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/827/7j3m.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/818/15wv.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/818/15wv.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/802/c9dq.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/802/c9dq.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/707/v59a.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/707/v59a.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/707/xvxe.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/707/xvxe.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/706/n54c.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/706/n54c.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/703/7ujd.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/703/7ujd.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/694/n2jp.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/694/n2jp.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/593/1im7.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/593/1im7.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/546/xyix.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/546/xyix.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/542/tx27.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/542/tx27.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/542/cpdj.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/542/cpdj.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/266/v3xg.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/266/v3xg.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/197/f8pt.JPG/]http://imageshack.us/scaled/thumb/197/f8pt.JPG[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/196/s3pd.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/196/s3pd.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/59/xgtp.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/59/xgtp.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/32/85z.JPG/]http://imageshack.us/scaled/thumb/32/85z.JPG[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/27/8rs8.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/27/8rs8.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/11/1st8.jpg/]http://imageshack.us/scaled/thumb/11/1st8.jpg[/url]

LC4 640 Supermoto 2003

2

Odp: [S] KTM LC4 Supermoto 2003

Powodzenia w sprzedaży, o ile masz poniesioną kierownicę i czym? Nie wygina się? Można dokładniejsze foto przedłużenia?

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

3 Ostatnio edytowany przez pavvlo89 (2013-09-03 18:38:06)

Odp: [S] KTM LC4 Supermoto 2003

[url]http://allegro.pl/show_item.php?item=3305336853[/url]  Takim czymś. Podniesiona o jakies 2,5 cm. Jedyny problem to taki że przy podniesionej kierownicy linki przy zakręcaniu mogą się zahaczyć i naciągnąć. Więc doczepiłem je na trytytki i obeszło się bez nowych.

LC4 640 Supermoto 2003

4

Odp: [S] KTM LC4 Supermoto 2003

Up: Dorzucam zbroje na siatce KTM EXO Body, rozmiar XL, na gwarancji. Coś takiego [url]http://motocrossy.pl/photos/zbroja-buzer-exo-body-ktm-oryginal-katalog-2013-l-3315648832.jpg[/url]

LC4 640 Supermoto 2003

5

Odp: [S] KTM LC4 Supermoto 2003

Up:11000 zl, za 4 dni spadam

LC4 640 Supermoto 2003