1

Temat: supermoto dla niskiej osoby

Witam serdecznie nazywam sie Paweł, jestem nowy i szukam pomocy.

Mianowicie nadszedł czas na pierwsze prawdziwe moto. Na oku mam kilka modeli, ale obawiam się, że będą dla mnie zwyczajnie za wysokie. Mam jedynie 170cm wzrostu :(

-narazie mam na oku ktm lc4 640sm, yamaha xtx660x, husqvarna 610sm

Jedyny problem jaki mam to wysokość tych motocykli, nie wiem które i ile można obniżyć i czy na tym nie ucierpią, jestem totalnie zielony w tym temacie. I oczywiście zdaję sobie sprawe, że kazdy z w/w motocykli będzie chciał mnie przy pierwszej lepszej okazji zabić, mam nadzieje, że moj rozsądek pomoże mi tego uniknąć.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

2

Odp: supermoto dla niskiej osoby

Nie ma tych informacji w manualach motocykli które Cię interesują?

Husa Husa HUsaaabeeerg :D

3

Każdy będzie dobry, tez jestem wysoki tak jak ty i na czarnym no problem, schodzisz dupskiem na stronę którą ci potrzeba i juz, gorzej jest w terenie jak ustaniesz w dołku i akurat na tą stronę musisz sie podeprzec a tu zonk, lecisz. Generalnie nie martw sie głupotami. I co nie nie zabije to cię wzmocni:) pozdro

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

4

crf450r w sm jest niskie ;). w mx tez jest niskie. mam 172 i jest ok. w sm na xr650r tez jest dobrze. jedynie trzeba kombinowac w terenie na kolach mx.

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

5

Możesz kupiś kanapę -3 i będzie grało.

exc 400                 www.oklejsie.pl

6 Ostatnio edytowany przez b0unceR (2013-09-07 10:07:16)

vlo napisał/a:

crf450r w sm jest niskie ;)

chyba "ciut" za mocne jak na pierwszy motocykl co nie? :D