1

Temat: Problem z kickstarterem po wymianie wałka Honda CRM 125

Witam. Mam problem z kopnikiem do mojej Hondy. Zaczęło się, że po odpaleniu z silnika dochodziło dziwne brzęczenie, jakby nie do końca zazębiły się zębatki. Mój mechanik stwierdził, że winą jest zużyty wałek kopnika. Po długich poszukiwaniach udało się dostać używkę, przy okazji zamówiłem nową sprężynę w serwisie i w końcu doczekałem się wymiany. Niestety u mechanika był sam silnik, ramę w tym czasie odświeżałem (malowanie itd). Po odebraniu silnika założyłem kopnik i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że kopnik nie odbija tak jak powinien a do tego po "brzęczenie" nie ustąpiło. Wygląda tak, jakby kopnik nie wracał do końca (czasami wraca samoczynnie, przeważnie cofam go nogą), ale gdy docisnę ręką go w stronę przedniego koła brzęczenie ustaje. Po zgaszeniu motoru kop-mik przeskakuje. Nie wiem co może być przyczyną, czy ja w złym położeniu przykręciłem kopnik, czy może mój mechanik coś nie do końca dobrze poskładał. Nagrałem filmik, żeby zademonstrować na żywo jak to wygląda. Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi, chcę oddac motor do innego mechanika ale nie chciałbym, żeby mi jakieś bajki wkręcił. Proszę o pomoc i jakieś sugestie...
[url]http://www.youtube.com/watch?v=gW_m4afLJdw&feature=youtu.be[/url]

KTM EXC 200

2

Odp: Problem z kickstarterem po wymianie wałka Honda CRM 125

Proszę o zamknięcie tematu

KTM EXC 200