1 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2013-09-02 11:45:04)

Temat: Warsztat Warszawa- regulacja zaworów i łańcucha DR-Z 400

Witam,

Czy ma ktoś z was jakiś warsztat, który zrobi regulację łańcucha rozrządu (manualny napinacz) i luzów zaworowych (ma płytki itd) w DR-Z 400SM.

Warsztat najlepiej w okolicach Ursus i okolice do 15km

Dzwoniłem do Suzuki Piaseczno i wyszło 350zl + ewentualna uszczelka dekla 115zł. Kwota akceptowalna.
Miał ktoś z nimi do czynienia? Jakieś opinie?

Pozdrawiam,
Piotrek

2

Odp: Warsztat Warszawa- regulacja zaworów i łańcucha DR-Z 400

hermes - garaż mały podjedz powiem ci co i jak i się zrobi 0biorę połowę tej kwoty ;-)

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

3

Odp: Warsztat Warszawa- regulacja zaworów i łańcucha DR-Z 400

Ale masz płytki regulacyjne itd. ???

Mój brat ma warsztat samochodowy i wiem, ile jest zabawy w ustawieniu luzu z płytkami, dlatego wolałbym żeby ktoś to zrobił...

Pozdrawiam,
Piotrek

4

Odp: Warsztat Warszawa- regulacja zaworów i łańcucha DR-Z 400

mallly200sx napisał/a:

Ale masz płytki regulacyjne itd. ???

Mój brat ma warsztat samochodowy i wiem, ile jest zabawy w ustawieniu luzu z płytkami, dlatego wolałbym żeby ktoś to zrobił...

Ile roboty?
Jeżeli faktycznie masz do wymiany płytki to sądzą, że w godzinę się uporacie.
Na to jaką dać płytkę masz wzór.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2013-09-02 14:21:13)

Odp: Warsztat Warszawa- regulacja zaworów i łańcucha DR-Z 400

Z tego co Pamiętam to zabawa w 16V była męczarnią. Tu rzeczywiście są tylko 4 zawory, to będzie dużo prostsze, ale nie wiem jak będzie z dostępem...

Tylko płytki trzeba mieć... bo instrukcję mam z serwisówki.


Jaki wzór?

Pozdrawiam,
Piotrek

6

Odp: Warsztat Warszawa- regulacja zaworów i łańcucha DR-Z 400

Musisz ustalić taki luz jaki serwisowka zaleca,mierzysz szczelinomierzem jaki luz i wkładasz taka żeby był jak w serwisówce to tylko 4 zawory a nie jak w scigu 4 piece w necie napewno jest poradnik jak to zrobić.

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004