1

Temat: dziwne pytanie

może i troszke dziwne... ale wie ktoś dlaczego supermoto prawie nigdy nie gaśnie przy glebie? :P
prawie każdą glebe na sm'ce którą widziałem - motor nie zgasł. (np. [url]https://www.facebook.com/photo.php?v=1412404735651628&set=vb.100006463456098&type=2&theater)[/url]
za to gleby na innych motocyklach zazwyczaj kończą się zgaśnięciem... :D
tak jakoś mnie to zainteresowało ^^

Simson s51 -> Suzuki GN250 -> Suzuki DRZ 400

2

Odp: dziwne pytanie

b0unceR napisał/a:

może i troszke dziwne... ale wie ktoś dlaczego supermoto prawie nigdy nie gaśnie przy glebie? :P
prawie każdą glebe na sm'ce którą widziałem - motor nie zgasł. (np. [url]https://www.facebook.com/photo.php?v=1412404735651628&set=vb.100006463456098&type=2&theater)[/url]
za to gleby na innych motocyklach zazwyczaj kończą się zgaśnięciem... :D
tak jakoś mnie to zainteresowało ^^

Zauważ, że podczas położenia tylne koło nie dotyka w ogóle ziemi, więc nie ma jak zgasnąć, bo koło na biegu się swobodnie kręci. Przy podnoszeniu tylko wciska sprzęgło i jedzie dalej. Proste :)

Kawasaki KX250F

3

Odp: dziwne pytanie

W SM  nie ma elektryki ( czujnik przechyłu, itd )

Triumph Daytona 675

4

Odp: dziwne pytanie

Sebas napisał/a:

W SM  nie ma elektryki ( czujnik przechyłu, itd )

elektroniki ;P bo chociazby cewka sie znajdzie ;)

"Czas tracony z przyjemnoscia, nie jest czasem traconym"
                                         - Thomas Eliot

5

Odp: dziwne pytanie

Wyczynowe gaźniki do motocykli cross/enduro np: keihin fcr są konstruowane tak, żeby motocykl nie gasł przy dużych przechyłach.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX