Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania
Olej w 660 co 2500 km
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Olej w 660 co 2500 km
raku ile już nakulałeś km swoim katem ? jak się sprawuje? coś robiłeś prócz czynności eksploatacyjnych?
Już z 4500 km nic nie robie tylko nakurwiam a olej zmieniam co 2000 na liczniku bo z 500 licznik nie nabija jak kolo w górze :p
Olej w 660 jesli niema obiegu w ramie co 2500, jesli jest to co 5000 (modele z 2005r)
Kolejne pytania dot. KTMa 640.
1. Ile kilometrów przeciętnie wytrzyma wałek rozrządu (zwykła jazda, nie tor) i autodekompresator?
2. Czy coś poza sprzęgiełkiem rozrusznika może paść po wytarciu autodeka?
3. Czy jazda z wytartym autodekompresatorem może być niebezpieczna dla silnika?
4. Jaki jest koszt sprzęgiełka i wałka rozrządu? Czy wymiana tych dwóch części to trudna czynność?
Kolejne pytania dot. KTMa 640.
1. Ile kilometrów przeciętnie wytrzyma wałek rozrządu (zwykła jazda, nie tor) i autodekompresator?
2. Czy coś poza sprzęgiełkiem rozrusznika może paść po wytarciu autodeka?
3. Czy jazda z wytartym autodekompresatorem może być niebezpieczna dla silnika?
4. Jaki jest koszt sprzęgiełka i wałka rozrządu? Czy wymiana tych dwóch części to trudna czynność?
Sądząc po Twoich pytaniach zastanów się czy chcesz singla ^^
Co do pytań, jak kupisz moto i wymienisz w/w elementy to Ci starczy aż Ci się motor znudzi. Szacowanie ile te elementy wytrzymają nie ma najmniejszego sensu, nówki motocykla nie kupisz, a wątpię że będziesz rozbierać 640 u kogoś przed zakupem. Pada to wymieniasz, nie są to kosmicznie drogie części, zresztą sam sprawdź, wymiana wymaga podstawowej wiedzy o silnikach i trochę sprzętu. Bierzesz serwisówkę w rączki, kumpla żeby silnik wyjąć jak sam nie dasz rady, a potem jakoś leci, śrubka po śrubce.
[url]http://ktmsklep.pl/new-katalog/24,146,812,12762/rocznik-2003/supermoto/640-lc4-supermoto-orange-d/timing-train-625-sxc-640-lc4[/url]
jak nie ma ceny, to dzwoń, bardzo mili ludzie i rozsądne ceny.
Czemu miałbym się zastanawiać czy chce singla? Moje pytania mogą się wydać niektórym śmieszne, ale do tej pory użytkowalem tylko 2suwy i to proste w budowie. Mechanikiem nie jestem dlatego pytam, a jak wiadomo kto pyta nie błądzi ;) Od długiego czasu jestem nastawiony na supermoto i chciałbym sprawdzić czy to jest to czego szukam.
Ale chyba przyznasz rację że lepiej jest cos przypilnowac i wymienić za wczasu. Choćby przykład wytartego autodeka które może doprowadzić do konieczności wymiany sprzegielka rozrusznika.
Pytania 1, 2, 3 aktualne.
Za dużo się naczytałeś. Nie ma określonego przebiegu dla trwałości wałka . Jeśli interesuje Cię zakup LC4 to jest taka strona piękna jak [url=http://www.lc4.pl]www.lc4.pl[/url] , tam znajdziesz odpowiedzi na wszystkie swoje pytania. Szukanie nie boli .
1. nie ma zasady - generalnie 10 letnie sprzęty raczej mają już zmienione lub tej zmiany wymagają
2. w zasadzie nigdy nie słyszałem by to w jakiś sposób wpływało na inne podzespoły - sportowe wałki rozrządu nie mają autodeko
3. j.w.
4. po zniżkach wraz z łożyskami wyszło ok 800 zł
Ok, dzięki za odpowiedzi.
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 80 zapytań