1

Temat: co warto kupić?help!

witam ,moze ktos z was mi doradzi co kupic ogladam allegro nasze cudowne i inne oferty itd
budżet jest dość okrojony ,wiadomo trzeba sie jescze w cos ubrac itd..

mysle nad czymś takim jak drz400sm albo jakimś ktm ,a moze inny ????

[url]http://www.allegro.pl/item920395404_suzuki_drz_400_e_sm_dr_z_drz400e_supermoto_exc_wr.html[/url]   

to ma byc cos na początek , jezdzilem na motocyklach szosowych jak równiez cross także troche pojęcia mam:D

jesli ktos z Was pomoże bede wdzięczny :)

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

2

Odp: co warto kupić?help!

To suzuki stoi już jakiś czas na allegro z przystępną cena i nikt nie kupuje :cool:

3

Odp: co warto kupić?help!

nawet na forum kolega skalim go ogłaszał

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

4

Odp: co warto kupić?help!

Wydaje mi się ze jeśli jeżdziłeś juz na różnych moto -szosowe,crossy,to kupując DRZ będziesz chyba troszke zawiedziony-moc oddaje bardzo miękko i czuć jej brak-to tylko moje zdanie,Ty nie potrzebujesz motocykla do nauki...

5

Odp: co warto kupić?help!

fidu10 napisał/a:

Wydaje mi się ze jeśli jeżdziłeś juz na różnych moto -szosowe,crossy,to kupując DRZ będziesz chyba troszke zawiedziony-moc oddaje bardzo miękko i czuć jej brak-to tylko moje zdanie,Ty nie potrzebujesz motocykla do nauki...

hmm no własnie!!! niestety nie mam przynajmniej w najblizszym czasie  możliwości testu podobnego moto i porównania ,wszyscy moi znajomi niestety mają ścigi :( 4 lata temu jezdzilem na yz125 ale to zupelnie innny moto! Jak narazie nie aspiruje do zawodostwa chce poprostu pojezdzic pouczyc sie techniki . Szukam czegos w Warszawie chocby po to aby samemu sie przekonac o mozliwosciach moto.

dzieki kolego za podpowiedz rozumiem ze masz wieksze doświadczenie odemnie może byś coś innego mi polecił ?:)

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

6

Odp: co warto kupić?help!

Faktycznie moto wisi na aukcjach już od lata.
Jest to wersja E więc nie taka słaba.

A co tego moto:
rocznik 2001
latany (skakany) w terenie
koła jakieś tam

Średnia opcja.

Powiedz lepiej ile masz kasy do wydania na nowe moto?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: co warto kupić?help!

hacker33 napisał/a:

Faktycznie moto wisi na aukcjach już od lata.
Jest to wersja E więc nie taka słaba.

A co tego moto:
rocznik 2001
latany (skakany) w terenie
koła jakieś tam

Średnia opcja.

Powiedz lepiej ile masz kasy do wydania na nowe moto?

Własnie rozmawialem z włascicielem drztki kupił ja uszkodzona ponad rok temu z tego co powiedzial to :nie odpalała ,pierscienie zapieczone nie wymienial tloka ,tłok i cylinde3r w db stanie (co kolwiek to znaczy) wymieniał zozrząd wszystko to ponad rok temu .Stoi długo na alle ale nie śpieszy mu sie i sprzęt spokojnie przelata kolejny sezon tak mówi rama prosta gdzies tam jest korozja ale nie spawana itp...poprzedni własciciel zaniedbał...

co do spraw finansowych to sa raczej na razie skromne (ok 10tys) ze wzgledu na brak ubioru (wszystko co mialem do yz sprzedalem zostały rekawiczki ale Nofeara:D) także tak to narazie wyglada.....i jak narazie nie przewiduje zastrzyku finansowego:(

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

8

Odp: co warto kupić?help!

Kiedyś ładnych pare lat temu też kupiłem moto WR400 po remoncie przez "specjalistów"-wymieniony tłok,pierścienie itp.Po kilku wyjazdach coś zaczęło lekko pukać-jak zdjąłem cylinder to sie okazało że ci "specjaliści"pospawali tłok bo zawór w nim zrobił dziure i wsadzili ze starymi pierścieniami i zabezpieczeniami na korbie-w śilniku pukał wysuniety sworzeń tłoka-nie bede tu pisał o kosztach jakie poniosłem,bo aż mnie h....... strzela-pozdrawiam tych gnojków z Kielc.Napisałem to żeby sie naprawde zastanowić co i od kogo się kupuje.Napewno lepiej troche dołożyć do moto i mieć większą pewność że faktycznie będzie jeżdzilo,a na jakieś ciuszki powoli przyjdzie czas :) .

9

Odp: co warto kupić?help!

fidu10 napisał/a:

Kiedyś ładnych pare lat temu też kupiłem moto WR400 po remoncie przez "specjalistów"-wymieniony tłok,pierścienie itp.Po kilku wyjazdach coś zaczęło lekko pukać-jak zdjąłem cylinder to sie okazało że ci "specjaliści"pospawali tłok bo zawór w nim zrobił dziure i wsadzili ze starymi pierścieniami i zabezpieczeniami na korbie-w śilniku pukał wysuniety sworzeń tłoka-nie bede tu pisał o kosztach jakie poniosłem,bo aż mnie h....... strzela-pozdrawiam tych gnojków z Kielc.Napisałem to żeby sie naprawde zastanowić co i od kogo się kupuje.Napewno lepiej troche dołożyć do moto i mieć większą pewność że faktycznie będzie jeżdzilo,a na jakieś ciuszki powoli przyjdzie czas :) .

a co powiecie o hondzie fmx????czy ktoś z was na tym śmiga?

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

10 Ostatnio edytowany przez SFMario (2010-02-21 15:20:51)

Odp: co warto kupić?help!

bico napisał/a:

a co powiecie o hondzie fmx????czy ktoś z was na tym śmiga?

Daj se z nią spokój
Za słaba i za ciężka tak w 2  słowach a w 3 to jeszcze dużo pali bicz.

Dobrą opcją jest DRZ- mało wymagającą serwisowo i raczej trwałą.
Może jakiś pomarańczowy sześciopak?
Albo yamana WR450? Bo w 400 i 426 padały skrzynie.
Prawda jest taka że wszystko oprócz DRZ będzie wymagało częstego serwisu (oleum filtr i zawory).

Zostaje jeszcze XR650R ale to trochę inne pieniądze i inny level :D

yo

11

Odp: co warto kupić?help!

SFMario napisał/a:
bico napisał/a:

a co powiecie o hondzie fmx????czy ktoś z was na tym śmiga?

Daj se z nią spokój
Za słaba i za ciężka tak w 2  słowach a w 3 to jeszcze dużo pali bicz.

Dobrą opcją jest DRZ- mało wymagającą serwisowo i raczej trwałą.
Może jakiś pomarańczowy sześciopak?
Albo yamana WR450? Bo w 400 i 426 padały skrzynie.
Prawda jest taka że wszystko oprócz DRZ będzie wymagało częstego serwisu (oleum filtr i zawory).

Zostaje jeszcze XR650R ale to trochę inne pieniądze i inny level :D

yo

pamaranczowy 6pak rozumiem ze to ktm??? :)  tez mysle o tym ... niestety moja wiedza jest słaba na temat ktm , jescze jak mialem yz (2003-04rok)  to znajomi narzekali na brak czesci i koszty czesci nie wiem jak jest teraz , ale jak na razie jest pare drzcików w WWA niestety w wyższej cenie jaka chcialem przeznaczyć na początek...

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

12

Odp: co warto kupić?help!

bico napisał/a:
SFMario napisał/a:
bico napisał/a:

a co powiecie o hondzie fmx????czy ktoś z was na tym śmiga?

Daj se z nią spokój
Za słaba i za ciężka tak w 2  słowach a w 3 to jeszcze dużo pali bicz.

Dobrą opcją jest DRZ- mało wymagającą serwisowo i raczej trwałą.
Może jakiś pomarańczowy sześciopak?
Albo yamana WR450? Bo w 400 i 426 padały skrzynie.
Prawda jest taka że wszystko oprócz DRZ będzie wymagało częstego serwisu (oleum filtr i zawory).

Zostaje jeszcze XR650R ale to trochę inne pieniądze i inny level :D

yo

pamaranczowy 6pak rozumiem ze to ktm??? :)  tez mysle o tym ... niestety moja wiedza jest słaba na temat ktm , jescze jak mialem yz (2003-04rok)  to znajomi narzekali na brak czesci i koszty czesci nie wiem jak jest teraz , ale jak na razie jest pare drzcików w WWA niestety w wyższej cenie jaka chcialem przeznaczyć na początek...



nie ma co pierdzielic trzeba wkoncu cos obejrzec znalazłem kilka sztuk drzet w okolicy cena wyzsza niz zakladałem i raczej golasy :

[url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10368066[/url]

lub

[url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1660199[/url]   troche drogi ale na raty można :D

lub

[url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1449005[/url]

jescze szukam w necie bo są wersje "E" to są mocniejsze?  bo te np mają 40hp a z tego co ustalam były tez 50 hp ?

320mm Supermoto Racing rotor orange motomaster flame bitch  :D

13

Odp: co warto kupić?help!

bico napisał/a:
SFMario napisał/a:
bico napisał/a:

a co powiecie o hondzie fmx????czy ktoś z was na tym śmiga?

Daj se z nią spokój
Za słaba i za ciężka tak w 2  słowach a w 3 to jeszcze dużo pali bicz.

Dobrą opcją jest DRZ- mało wymagającą serwisowo i raczej trwałą.
Może jakiś pomarańczowy sześciopak?
Albo yamana WR450? Bo w 400 i 426 padały skrzynie.
Prawda jest taka że wszystko oprócz DRZ będzie wymagało częstego serwisu (oleum filtr i zawory).

Zostaje jeszcze XR650R ale to trochę inne pieniądze i inny level :D

yo

pamaranczowy 6pak rozumiem ze to ktm??? :)  tez mysle o tym ... niestety moja wiedza jest słaba na temat ktm , jescze jak mialem yz (2003-04rok)  to znajomi narzekali na brak czesci i koszty czesci nie wiem jak jest teraz , ale jak na razie jest pare drzcików w WWA niestety w wyższej cenie jaka chcialem przeznaczyć na początek...

Jeśli KTM i mało obsługowy to tylko LC4 najlepiej w wersji SMC-jest najlzejszy,posiada już gażnik KEIHIN i oczywiście z szarym silnikiem HIGH FLOW,wymiana oleju +filtry co 10tyś.+kontrola lub regulacja zaworów.Jeśli chodzi o dostepność części to w Polsce nie ma tragedii,a z racji mojego miejsca zamieszkania to najczęściej robie zakupy tu:http://www.krahl-kroschel.de/  -większość części mają na miejscu,dają niezłe upusty i jak trzeba to wyślą części.

14

Odp: co warto kupić?help!

Nie wiem dokładnie ile mają koni wersje E ale są mocniejsze. Też będę starał się w tym sezonie kupować motor również jeździłem crossem wcześniej i raczej będę celował właśnie w lc4. Wymiana oleju i filtry co 10tys km (tak jak pisał kolega fidu10 ) to przecież nie tragedia a szczególnie jak wcześniej w moto się wymieniało olej i filtr co 10mth :> Patrzyłem też na husqvarne 610 rocznik do 2004r podobno są cięższe od lc4 ale mniej awaryjne ile w tym prawdy nie wiem ale tak czytałem

15

Odp: co warto kupić?help!

Wersja E ma 48 km a normalna wersja ma 42, ja w tym sezonie kupuje Husqvarna SM 450R