46

Odp: Te450 nie chce odpalic, strzela.

Dokładnie, klin jest dosyć typowy. Z klina od WSKi powinieneś też dać radę go zrobić. Ostatnio przy okazji remontu wymieniałem znajomemu, bo jego już był wymęczony strasznie. Kosztował mnie 5zł u Sikorskiego.

Co do dokręcania kluczem pneumatycznym to magneto, kosz sprzęgłowy i koło zębate przekazujące napęd z wału na kosz ( te z lewym gwintem ) obowiązkowo. Bo blokowanie biegami, hamulcem itp. to dosyć mało skuteczna metoda.

47 Ostatnio edytowany przez Guti (2013-08-14 20:00:36)

Odp: Te450 nie chce odpalic, strzela.

usterka ogarnieta :) koszt jednego klina 70groszy!

Lecz dzis moto miało dziewicza przejazdzke po słozeniu silnika i... podczas jazdy chcąc zmienic bieg na wyższy jest zgrzytnięcie......
Gdy moto jest odpalone to na postoju moge sobie kazdy bieg wrzucac i jest wszystko perfekto, lecz gdy motocykl jest w ruchu wbijajac wyzszy bieg towazyszy temu zgrzytniecie i czuje mocne wibracje na dzwigni zmiany biegów. Oczywiscie gdy bieg juz wejdzie to jest wszystko dobrze.

Podczas zbijania biegów, redukcji - wszystko jest wporządku

Jak myslicie gdzie zaczac szukac? co moze byc za to odpowiedzialne?


Aha. Zgrzytanie jest między kazdym biegiem, Oczywiscie tylko w górę i tylko gdy moto jedzie.

HUSQVARNA TE 450.

48

Odp: Te450 nie chce odpalic, strzela.

zarówno przy zmianie ze sprzęgłem, jak i bez? przy zrównaniu obrotów też?

49

Odp: Te450 nie chce odpalic, strzela.

SnowMoto   nie rozumiem tego okreslenia  "przy zrównaniu obrotów tez?"    Bo wiadomo ze biegi zmieniam wciskajac sprzęgło.

HUSQVARNA TE 450.

50

Odp: Te450 nie chce odpalic, strzela.

Guti, może wiesz, może nie w motocyklu nie zmienia się biegów jak chce, skrzynia biegów nie jest zsynchronizowana. Gdy przyspieszasz i wrzucasz wyższe biegi można to robić dobrze bez sprzęgła.

51

Odp: Te450 nie chce odpalic, strzela.

Temat opanowany. :)

HUSQVARNA TE 450.

52

Odp: Te450 nie chce odpalic, strzela.

Guti napisał/a:

SnowMoto   nie rozumiem tego okreslenia  "przy zrównaniu obrotów tez?"    Bo wiadomo ze biegi zmieniam wciskajac sprzęgło.

Dobrze, że opanowany, ale wracając- jak zrównasz prędkość obrotową silnika i skrzyni to biegi wchodzą, jak w masło.