1

Temat: Yamaha yz250f Stator ze swiatlami

Witam,
posiadam yz250f z 2001r,sprowadzony z UK, zakupilem go z papierami i jestem w trakcie rejestrowania w pl,
z tym ze, zeby go zarejestrowac musze zrobic swiatla,co za tym idzie,prad.. jednym ze sposobow jest akumulator,
zrezygnowalem..
z motorem dostalem Stator zaplonowy z kablem do podlaczenia swiatel, niestety byl zepsuty, a zalozony byl zwykly bez swiatel,do tegp owiewke z lampami itd. ktore tez byly posciagane.
Chce spowrotem zamontowac swiatla a motor byl wczesniej zarejestrowany w UK wiec swiatla musial miec podlaczone,

a wiec, kupilem nowy stator ze swiatlami, zamontowalem, super, chodzi, motor pali, ale;...
z tego statora wychodza 2 zolte kable, nie mam pojecia jak je podlaczyc ze swiatlami, nie jestem dobrym elektrykiem, probowalem na rozne sposoby ale swiatlo nie zapala sie,

Pytanie, czy nie ma ktos schematu jak podpiac sie pod te dwa kabelki?
nie potrzebny jest jakis reduktor czy cos takiego?
chce podpiac swiatlo przod i Tyl do tego wylaczany przelacznikiem ON_OFF, z ktorego wychodza dwa kable, zolto-czerwony i czarny??? prosze o pomoc!

2

Odp: Yamaha yz250f Stator ze swiatlami

A więc czytając twoje zapytanie wnioskuje  że twoja wiedza jest zbyt uboga (bez urazy) aby samemu ogarnąć elektrykę do badań technicznych,gdyż potrzeba nie tylko światło ON-OFF ale postojowe,drogowe,mijania,stop,klakson i pewno kierunki do tego przełącznik co to zapali i robi się nie złe spagetti. Myślę ze najlepszym ale nie naitanszym sposobem będzie poszukać taniego elektromechanika lub kumatego elektryka i z nim przekonsultować tą sprawe

3

Odp: Yamaha yz250f Stator ze swiatlami

zanim w ogole zaczniesz coś podłączać, zamontuj regulator napięcia bo tylko popalisz żarówki. Schemat całej elektryki masz w książce serwisowej od WR250

4

Odp: Yamaha yz250f Stator ze swiatlami

Te 2 zolte kable najprawdopodobniej sa od ladowania aku wiec wpierw ida do reglera.No i z jakiego motocyla jest to stator z WR moze