16

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

Ja w sumie nie taka Częstochowa :D ale pewnie będę tam od czasu do czasu witał ;)
Czemu wszyscy polecacie 625? Są jakieś poważne różnice między nim a 640?
Będę szukał tego co będzie najbardziej zadbane.

17

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

inny gaznik - lepsza reakcja na odkrecenie
660 bylby jeszcze fajniejszy ale trzeba kopac i wiecej roznic w porownaniu do 625/640

18

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

Ja w swoim 640 mam gaźnik prawie taki sam jak FCR i nie narzekam na mało spontaniczną reakcję na gaz :P

19

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

Jak kupisz 640 to zmienisz gaźnik na FCRa i będzie git. Nie będzie to dalej 625 ale różnica będzie znacząca w porównaniu z serią. Ja na Twoim miejscu szukał bym 660 jak Ci się nie śpieszy, pomyśl też o XR650R. Powodzenia w zakupie!

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

20

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

z tego co pamietam to sledziu myslal nad sprzedaza swojej xr605r. jego ma zmodyfikowany zawias przedni. zarowno lc4 jak i xr dobre sprzety. wszystkie maja swoje plusy i minusy. za lc4 - latwa dostepnosc czesci na rynku wtornym. za xr latwosc krecenia. jezeli ktos ma dojscie do czesci z usa lub uk to ma duzo czesci w dobrych cenach.

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

21

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

a powiedzcie jak wam się widzi silnik czarny bez głowicy high flow 620 czy są to dobre silniki ?

22

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

Mam pytanie do forumowiczów odnośnie sprzętu innego forumowicza:
[url]http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&client=mv-google&v=gjaB_ifROIc&nomobile=1[/url]
Na filmiku słychać strzelanie z wydechu. Czy to normalne w LC4? Do tego jak oceniacie pracę silnika i odpalanie? Nigdy nie miałem styczności z LC4 dlatego chciałbym się dowiedzieć które rzeczy to normalka, a które to coś niepokojącego.

23

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

Z przelotowym wydechem takie strzelanie to raczej normalna rzecz.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

24

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

Nic się nie dzieje. Ew. może mieszanka jest za bogata. Wydaje mi się, że to nie jest powód do zmartwienia, chyba, że jesteś zwolennikiem eko jazdy... nie wydaje mi się :D

25

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

Kolejne pytanie. W silniku LC4 od jakichś 800km słychać że zawory są do regulacji. Miało prawo się coś niedobrego stać przez ten czas z silnikiem?

26

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

zawory regoloje(sprawdza) sie co 1000km

matizeusz napisał/a:

od jakichś 800km

a kiedy ostatnio byly regolowane

27 Ostatnio edytowany przez matizeusz (2013-08-08 12:54:34)

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

Nie mam pojęcia, wiem tylko że podobno od ok. 800km słychać zawory. Wiem, że to takie trochę wróżenie, ale może ktoś coś wywróży albo kiedyś miał podobną sytuację.
Edit. Co 1000km? :o A ja myślałem że częściej jak co 5k km nie trzeba.

28 Ostatnio edytowany przez RADIZZLE (2013-08-08 16:55:44)

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

Zawory w LC4 reguluje się co 5 tys km. Jak nie masz pewności co się tam dzieje to weź motocykl do warsztatu i niech Ci sprawdzą jakie wartości mają luzy zaworowe u Ciebie i niech wyregulują. Tłuczenie może być przyczyną czego innego jeszcze nie tylko złego luzu zaworowego.

KTM 625 SMC

29

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

sprawdzilem w serwisowce i faktycznie co 5k sprawdzic zawory (pierwszy serwis po 1000km nastepne co 5000) i dotyczy to 625/640/660

qwa a ja tam grzebalem co tys ....

30

Odp: KTM LC4 640 - pytania dot. serwisu i użytkowania

racja co 5tys km, nie wiem co mi sie ubzdurało. jedyna różnica między 625/640 a 660 to częstotliwość wymiany oleju w 625/640 co 5 tys. w 660 częściej nie pamiętam dokładnie.
to serwisowałeś LC4 prawie jak wyczyna ;)

KTM 625 SMC