Odp: Ktm 525 exc 2005 remont silnika
gruby remont. Interesowała by mnie cena takiego remontu. Wypisane co wymienione i za ile. Bo nie sa ceny przy wszystkim dopisane:) jesli oczywiscie mozesz :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Ktm 525 exc 2005 remont silnika
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
gruby remont. Interesowała by mnie cena takiego remontu. Wypisane co wymienione i za ile. Bo nie sa ceny przy wszystkim dopisane:) jesli oczywiscie mozesz :)
w końcu odebrałem głowice i można ją montować
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/pn8e.jpg/][/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/19/ku2g.jpg/][/url]
wymiana gniazd zaworowych, planowanie głowicy, wymiana zaworów i szlifowanie gniazd kosztowały 130zł
Przy okazji postanowiłem zmienić przysłonę przepustnicy bo moja już była dość wytarta. Przysłonę kupiłem od kolegi z forum ktm
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/5/lnib.jpg/][/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/28/0equ.jpg/][/url]
Motor poskladany ale przez wymiane przyslony przepustnicy trzeba ustawiac gaznik na nowo. Motor odpala tylko na ssaniu, jak wylacze ssanie od razu gasnie. Moze ktos pomoze od czego zaczac regulacje?
Kręć śrubą od składu mieszanki najpierw :)
No właśnie jak ten remont w całości kosztowo wyszedł. Tam mniej więcej nawet podaj
na prośbę czytających wstawiam orientacyjny kosztorys remontu:
uszczelka pod glowice -82,78
prowadnice ssace -120
prowadnice wydechowe -124
zawory -800
zabezpieczenia zaworow -27
łąńcuch rozrządu- 199
tłok wossner- 575
korbowód hot rods- 483
sprężyny sprzęgła- 53
łożyska skrzyni- 240
uszczelki + uszczelniacz- około 500
łożyska na silnik- około 400
łożysko główki ramy- 124
łożysko górne pds-100
łożysko dolne pds-60
przysłona przepustnicy- 200
do tego usługi tj:
planowanie głowicy, wstawianie nowych prowadnic, wymiana zaworów i frezowanie gniazd- 130
honowanie- 50
przekucie korby- 100
piaskowanie ramy- 30
malowanie ramy- 40
oddałem też amortyzator tylny na gwarancje bo coś w nim stukało ale okazało się że wyrobiły się 2 pierścienie- koszt 130
Szacunek! Kawał dobrej roboty:)
Ktm prawie ukończony. dzisiaj zamontowałem zbiorniczek na zlewki i sprzęgło antyhoppingowe. sprzęgło jednak mi się ślizga podczas przyśpieszania (pewnie trzeba je jakoś wyregulować). Do zamontowania została blokada amortyzatora "szybki start".
Szukam jeszcze półek z regulacja konta główki ramy pod lagi wp 48
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/163/jw7z.jpg/][/url]
Plaster PW
Jako że przygotowywuje ktm'a do sezonu odświeżam temat.
Tak to wygląda
Wymieniam łożyska głowy ramy, łożyska wahacza plastiki wszystkie łącznie z obudową filtra powietrza, łańcuch i zębatki
Projekt prawie ukończony. Dojdzie na dniach jeszcze tylko filtr k&n.. wymienione chyba wszystko co dało się wymienić. Zawieszenie tuningowane pod moją wagę. Wyjęty rozrusznik i akumulator. Wydech tytanowy akrapovic.
[url]http://www.bikepics.com/pictures/2664057/[/url]
[url]http://www.bikepics.com/pictures/2664058/[/url]
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Ktm 525 exc 2005 remont silnika
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 86 zapytań