1

Temat: KTM 640 z Pułtuska - oglądał ktoś z Was ? Warto ?

Cze

Od jakiegoś czasu szukam 640stki i ta wpadła mi w oko:
[url]http://allegro.pl/ktm-lc4-640-sm-supermoto-stan-idealny-i3408839977.html[/url]

Czy ktoś z Was go oglądał i może coś powiedzieć na jego temat ?
Właśnie wróciłem z oględzin i ogólnie wygląda zdrowo, ale nie znam się zbyt dobrze na KTMach więc potrzebuję rady.

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

major

Michał

2

Odp: KTM 640 z Pułtuska - oglądał ktoś z Was ? Warto ?

Pw

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

3 Ostatnio edytowany przez reklamacje (2013-07-23 22:20:04)

Kurde; czy ktos potrafi mi powiedziec jak sie robi zeby 9 letni motocykl tak wyglądał?

Poważnie - mam sprzeta rocznik 2010 a wygląda duzo gorzej.
A. I żeby nie było: w żaden sposób nie staram sie obrazic sprzedajacego, po prostu za cholere nie wiem jak to zrobic zeby supermoto w wieku lat prawie dziesieciu tak wygladało.

to pisałem ja: Reklamacje Reklamacji.
płomień tańczący na kurhanach wrogów.

4

dobrze umyte moto i dobre zdjęcia to już 50% sukcesu.

Husaberg FS 650

5

Ja to widziałem na oczy moje osobiste i wygląda tak dobrze jak na zdjęciach. Kilka śrubek nie wygląda na nowe, noszą ślady klucza :)

Michał

6

No więc kupiłem ten egzemplarz. Wszystko jest super... poza cieknącą uszczelką pod głowicą (po lewej stronie, w okolicy przedniej śruby którą głowica jest przykręcona do cylindra). Niewielki to wyciek jest, w chłodnicy nie ma oleju (nie wiem jeszcze czy w oleju jest płyn).

Więc przy okazji mam pytanie: czy po lewej stronie cylindra jest jakiś kanał wodny ? Chodzi mi o to czy muszę szybko coś z tym zrobić, czy mogę zostawić do końca sezonu kiedy będzie czas na jakiś większy serwis ?

Michał

7