Odp: Yamaha WR lipa?
Wiem, że się powtarzam, ale jak się potrafi wykorzystać na maksa możliwości 4t 125 to też ładnie jedzie ;]
"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Yamaha WR lipa?
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wiem, że się powtarzam, ale jak się potrafi wykorzystać na maksa możliwości 4t 125 to też ładnie jedzie ;]
Na dłuższe trasy poleciłbym WR'ke. 4T jedziesz sobie równo, mało pali, a wiadomo że dwusuwy lubią jak się je wysoko kręci ;) No i WR'ka ładnie pryka :D
Playboy napisał/a:Wrka za ciężka z gazu na koło nie idzie. Huskę idzie wyszarpać z gazu nawet na dwójce.
1) Wr idealna do przemieszczania się po mieście, jak na te 15 km to daje rade. Mało pali, nie musisz nic kombinować z mieszankami, tylko lejesz paliwo i jeździsz.
2) Huska dobrze zapierdala jak na 125. Pali 3 razy więcej, zjada dużo oleju, eksploatacja jest dużo droższa, no ale coś za coś :)
Albo lejesz paliwko i się tłuczesz jak na 50, albo dobrze i często karmisz huskę i zajebiście sie bawisz :) Decyzja należy do Ciebie. Miałem te 2 sprzęty, sprzedałem huskę rok temu, ale znowu bym nią polatał bo ma w sobie to coś. Daje naprawdę dużo frajdy i milion razy więcej niż wr.
Pozostaje jeszcze exc, które zapierdala najlepiej ze wszystkich 125 ale w PL ciężko trafić dobrą sztukę, w DE drogie, ale wolałbym 2 huski niż 1 ktma ;)Widzę, że siedzisz trochę w temacie HVA. Powiedz mi, czy różnice pomiędzy nowym, a starym modelem SM 125 są duże? Szczególnie chodzi mi o silnik. Bo różnica w cenie jest duża.
Tego akurat nie wiem moja była 2009 rok ale chętnie bym przytulił 2011 wzwyż bo są piękne ;)
Bo właśnie nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat :(
Wydaje mi się, że silniki będą te same
Czytam ten temat ale nie ma w nim mowy o Dt 125X. Też fajny sprzęt, dający dużo frajdy z jazdy w podobnym przedziale cenowym.
Wr to 2 pod względem mocy 125 w 4t, mocniejsza jest tylko mz. Da rade :P
może i jest , ale nie zmienia to faktu że mocy brakuje w niej sporo
Wojna pomiędzy zwolennikami 4t a 2t będzie zawsze, a to tylko kwestia tego, czego ktoś oczekuje od motocykla. Jeśli potrzebuje moto do miasta, będę go ciągle użytkował, jeździł też w dłuższe trasy, a nie chce wydawać kupe kasy na utrzymanie to biore 4t, w tym wypadku yamahe wr, a jeśli chce się poszaleć, agresywniej jeździć, czy nawet spróbować się na torze, ma dużo kasy i nie przeszkadza mu dźwięk szlifierki kątowej ( soreczka :D ) to bierze huśke, czy trochę tańsza dt :P
Wojna pomiędzy zwolennikami 4t a 2t będzie zawsze, a to tylko kwestia tego, czego ktoś oczekuje od motocykla. Jeśli potrzebuje moto do miasta, będę go ciągle użytkował, jeździł też w dłuższe trasy, a nie chce wydawać kupe kasy na utrzymanie to biore 4t, w tym wypadku yamahe wr, a jeśli chce się poszaleć, agresywniej jeździć, czy nawet spróbować się na torze, ma dużo kasy i nie przeszkadza mu dźwięk szlifierki kątowej ( soreczka :D ) to bierze huśke, czy trochę tańsza dt :P
+1 ja nie miałem takiej weny twórczej ;)
ogólnie to tak czy siak się prędzej czy później będzie jeździło 4T , ale to już w wyższych pojemnościach . 125 w 4t to prawie że lekko stuningowana 50-tka. No ale jeśli ktos naprawde chce to któż mu będzie kazał , pisze tylko co ja o tym myśle ;)
No już nie mów że wr idzie jak lekko tuningowana 50, bo trochę przesadziłeś :P bierze 50 lajtowo
dziekuje wszystkim za odpowiedzi, ale dalej mam dylemat czy WR mi wystarczy chcialbym spokojnie jedzic, ale czasem chcialbym poszalec po ulicach.
jeśli chcesz poszaleć to wr'ka szybko Ci się znudzi
Krótko
Yamaha WR,MZ SM itp.-ładnie pyrkają,mało palą,na kole ciężko się pobawić,tańszy serwis,osiągi mocniejsze od porządnej 50 ccm.ale o wiele słabsze od 125 ccm.w 2T,motocykle na trasy oraz lekkie przejazdy po mieście,
Husqvarna SMS-SMR,Yamaha DT X,KTM EXC itp.- dźwięk szlifiery(tak sam latam na 2T),średnie spalanie 7-8 l.,ładnie rwą na koło,w rękach sprawnego kierownika długie wheelie to nic szczególnego,serwis drogi ale do przeżycia,motocykle raczej nie na trasy tylko na porządne,szybkie "terroryzowanie" miast i osiedli,bez problemu odstawiają 4T w 125.
Tu masz zgromadzone całe inf. z tego tematu i teraz jedynie to,co wolisz i do czego będzie ci motko służyło :)
A co do mocy Husqi to proszę - [url]https://www.youtube.com/watch?v=GX3NRd2O2zg[/url] :)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Yamaha WR lipa?
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 77 zapytań