1 Ostatnio edytowany przez Grzybu (2013-07-14 22:28:06)

Temat: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

Czy to tarcze sprzęgła się kończą, czy jest tu możliwość regulacji i można to poprawić? (sprzęgło hydrauliczne).

Druga rzecz, to cały cylinder mam ulany olejem. Z każdej strony. Myślę, że to przez brak pasty uszczelniającej na pokrywie głowicy, ale może ktoś podpowie jeśli może być inna przyczyna. Małe dekle od zaworów są suche. Wyciek jest chyba właśnie z okolic szczeliny pokrywy głowicy.

Moto pali i jeździ jak należy. Oleju nie ubywa dużo, na przejechane 300km mam jeszcze stan w oczku. Ale silnik jest ulany paskudnie.

Pozdr.

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

2 Ostatnio edytowany przez sledz2424 (2013-07-15 15:22:11)

Odp: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

też miałem silnik zalany olejem po prawej i lewej stronie. Ewidentnie było widać że to uszczelki padły, po rozebraniu silnika okazało się że 2 albo 3 uszczelki do wymiany. Oczywiście już poszedł cały komplet uszczelek koszt ok 500 zł.

co do sprzęgła zobacz pokrętło pod dźwignią może coś pomoże

CBR 125R ---> GSX-F 650 ---> KTM 640 Prestige/Grizzly 700

Softy [PL], instrukcje, mapy do systemów nawigacyjnych w BMW na chomiku: Sledz2424

3

Odp: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

moze byc zre wyregolowane na koszu sprzeglowym - opis w manualu

4

Odp: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

Podregulowałem na razie klamą. Przynajmniej dobrze się dozuje sprzęgło, ale dalej bierze przy końcu. Przy okazji sprawdzę reszte możliwości i ewentualnie dobiorę się do kosza

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

5 Ostatnio edytowany przez hasiu (2013-07-15 23:47:14)

Odp: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

Też mam z 2006 roku i mnie łapie prawie od początku ale nie przekraczając polowy.
Pokrywe głowicy na silikon.

Mz 125sm => Husqvarna 510 smr => Lc4 640 sm

6

Odp: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

Zamiast silikonu pewniejsze chyba Dirko??

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

7

Odp: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

Może być Dirko, będzie pod kolor silnika.

8

Odp: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

Ale dirko jest zasychający i elastyczny jak silikon, czy jest gęsty, ale plastyczny (a nie elastyczny)?

Bo jak chodzi tylko o kolor, to równie dobrze może być czarny silikon. Jest bardziej dostępny, a czapy i tak nie widać

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE

9

Odp: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

reinzosil jest grafitowy

10

Odp: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

reinzosil trzymie jak spirytus :D

Mz 125sm => Husqvarna 510 smr => Lc4 640 sm

11

Odp: lc4 2006 sprzęgło łapie pod koniec zakresu klamy i wyciek oleju

Czyli jak puszcza to jest nieciekawie.... ];

:)

Moto już stoi bez zbiornika i jutro chyba zleje płyn z ukł. chłodz.

Pierwsze zdjęcie czapy warto wykorzystać do pierwszych oględzin  !

od 1994r. Jawa 50 > Iż350 > Kawa Z550> CBR1000 > GSXR 750 SRAD > SV 650N > KTM 640 LC4 Prestige > KTM LC4 660smc > Honda CB400 Cafe Racer > KTM 690 DUKE