1

Temat: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Siema mam problem z moim Rieju. Tak nagle z minuty na minute zaczęło przerywać na wysokich obrotach i tracić moc na pełnej manecie. Ale na niskich i średnich obrotach jeździ normalnie. Pali od kopa jak zawsze. Problem jest tylko w zakresie rezo. Gaźnik wyczyszczony został nie pomogło. Fajkę zmieniłem też nie pomogło. Myślałem że go przytarłem ale kompresji nie stracił na niskich chodzi normalnie i jeżdżony był na Motulu 710 syntetycznym więc przytarcie można chyba wykluczyć. Łapcie film jak to chodzi [url]http://www.youtube.com/watch?v=poGBHtZ6VLg&feature=youtu.be[/url]

2

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Wyreguluj gaźnik , zobacz jak na innej świecy chodzi

Cagiva Supercity 125 ;)
Only SuperBłoto

3 Ostatnio edytowany przez Rudy102 (2013-07-14 14:35:38)

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Sprawdziłem na świecy wykręconej z RS 50 i chodzi tak samo. Gaźnik mógł się rozregulować tak sam z siebie? Podczas jazdy gdy już rozpędzi się na maksymalne obroty jakie może osiągnąć następuje odcięcie zapłonu jak w 4t. Obawiam się że moduł się przepalił ale nie mam jak tego sprawdzić. :(
Zauważyłem też że na rezerwie paliwo leci szybciej niż na otwartym. Może tam jakiś syf z paliwa wleciał przez co kranik nie wyrabia i go dusi?

4

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Posiadam taki sam problem , jedynie co to mi nie traci mocy wrecz przeciwnie  sam nie wiem co z tym zrobic ja tak jezdze i mi to nie przeszkadza ;)

Rieju rr 50 sm / NSR125 / Husqvarna TE 250 !

5

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Filtr powietrza, ssanie, gaźnik. Sprawdź jeszcze te rzeczy ;)

6

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

u mnie ssanie leci w kulki , ponoc sie zamyka otwiera i tak w kolko ale kij wie , nie chce mi sie  przyt tym grzebac.

Rieju rr 50 sm / NSR125 / Husqvarna TE 250 !

7

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Filtr powietrza sprawdzony. Ssanie domyka ładnie. A gaźnik nie wiem w jaki sposób sprawdzić. Dysze są czyste. Może się rozregulował? Podczas postoju przebije się przez tą ''blokadę'' na obrotach i się wkręci po chwili. Podczas jazdy następuje efekt odcięcia zapłonu. To jest raczej problem z zapłonem ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić bo pierwszy raz mam moto z modułem i innymi cudami.

8

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

jak po chwili ci się wkręci to źle wyregulowany gaźnik

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

9

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Czyli dać mu trochę mniej paliwa? Bo świeca taka ciemnawa trochę.

10

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Powinna mieć kolor kawy z mlekiem

11

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Kabel W/N zmieniłem nie pomogło. Pokręciłem śrubkami w gaźniku nic się nie zmienilo. Klinu chyba nie scięło bo magneto normalnie chodzi bez luzów. Psikałem dezodorantem wokół gaźnika i zero reakcji lewego powietrza chyba nie łapie. Tak to chodzi. [url]http://www.youtube.com/watch?v=wu6EGG_myXY&feature=youtu.be[/url]  Nie chce się wkręcać i nie ma mocy. Strasznie tez dymi. Może olej ze skrzyni bierze i nie daje rady przepalić?

12

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

płynu chłodniczego nie ubywa ?  podejrzewam że oring pod głowicą poszedł

Cagiva Supercity 125 ;)
Only SuperBłoto

13

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Płynu właśnie nie ubywa. Po odkręceniu korka podczas pracy silnika nic nie bucha po prostu jest sobie płyn. Nie widać też żadnych bąbelków. Zamówiłem nowy moduł zapłonowy bo na innym forum tak poradzili. Jeśli to nie pomoże to chyba tylko simmeringi zostają.

14

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

No i dupa moduł ch***a dał. Nie mam już jakichkolwiek pomysłów co się stało. Poradźcie coś chłopaki.

15

Odp: Problem z wysokimi obrotami w Rieju.

Sprawdź kolor świecy.
Przejedź się na pełnej manecie z 1km wciśnij szybko sprzęgło zgaś silnik w czasie jazdy i zobaczysz jaki masz kolor świecy na wysokich obrotach.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD