Witam, na szczęście jest to znany problem i dosc tania naprawa.
Ja mialem '09 530 z tym samym silnikiem i naczytałem sie wtedy spocony o tym, u mnie nie bylo problemu, ale zawsze spuszczając olej sprawdzałem ile i gzie go bylo :D
Zazwyczaj jest to crank seal (uszczelniacz walu?) £8 tu w UK.
Kolejna wada tych pierwszych XC4 byly słabe oil rings (pierścionki olejowe?) przez to tak dymiły i spalały olej. Nie wiadomo bylo nigdy czy spalił czy przelał do skrzyni i zawsze w stresie czlowiek jeździł....
Duzo tematów w sieci jest na ten temat, np; [url]http://www.thumpertalk.com/topic/582889-08-450-530-oil-transfer-problems-ktm-design-fault/[/url]
Czytałem tez ze zawodnicy otwierali te komory robiac jedna duza jak w starym RFS. To samo KTM zrobil teraz w nowych modelach 450/500... W 2009 dali poprawiony grobszy seal ktory juz wytrzymywal podobno cisnienie.
Powodzenia w naprawie.
_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/