1

Temat: KTM 640 LC4 Napęd

Witajcie, ostatnio od jakiegoś czasu przeglądam internet odnośnie zębatek, lecz każdy na ten temat ma inne zdanie. Aktualnie mam przód:15, tył: 48 (poprzedni motor użytkownika kamel50) ale nudzi mnie jazda max 145 km/h, a na kole i tak ruszam ze sprzęgła.
Doradźcie mi jakie optymalne zębatki kupić żeby można było lajtowo jeździć 140 bez przemęczania silnika i tak samo wbijać na koło. Nie mogę nadążyć za Dzinkss'em i czarnysm610 :)) Pozdro !

CBR 125R ---> GSX-F 650 ---> KTM 640 Prestige/Grizzly 700

Softy [PL], instrukcje, mapy do systemów nawigacyjnych w BMW na chomiku: Sledz2424

2

Odp: KTM 640 LC4 Napęd

ja mam u siebie chyba 14/44 lub 42. z 2 na koło, jak dobrze podbijesz to i z 3. vmax ~165 chyba. przyspiesza tez żwawo :)

3

Odp: KTM 640 LC4 Napęd

też masz LC4 ? Możliwe, że tył 42 bo inaczej by tyle nie pojechał. Jak możesz to weź zerknij przy okazji :)

CBR 125R ---> GSX-F 650 ---> KTM 640 Prestige/Grizzly 700

Softy [PL], instrukcje, mapy do systemów nawigacyjnych w BMW na chomiku: Sledz2424

4

Odp: KTM 640 LC4 Napęd

Tak, LC4 640
spoko, lookne po pracy

5

Odp: KTM 640 LC4 Napęd

[url]http://www.gearingcommander.com/[/url]

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

6

Odp: KTM 640 LC4 Napęd

Matysek sprawdziłeś jakie masz dokładnie te zębatki bo chyba będę zakładał takie jak twoje, nie będę  ryzykował bo mam sprawdzone :D

CBR 125R ---> GSX-F 650 ---> KTM 640 Prestige/Grizzly 700

Softy [PL], instrukcje, mapy do systemów nawigacyjnych w BMW na chomiku: Sledz2424

7

Odp: KTM 640 LC4 Napęd

jak chcesz normalnie gdzieś dalej wybrać sie na lc4 to optymalne przełozenie to 16/42 ja mam teraz 15 z przodu i przy 140 juz na czerwone wchodzi obrotomierz w lc4 duke II:) (wolał bym zeby go nie było bo oczy bolą :D:)

8

Odp: KTM 640 LC4 Napęd

wczescniej miałem 17/42 to tez przyjemnie sie jeżdziło..
z 2 na koło wstawał z gazu przy lekkim szarpnięciu za kierownice:)

9

Odp: KTM 640 LC4 Napęd

[url]http://forum.supermoto.pl/topic21940-przyszedl-czas-na-cos-wiekszego-p8.html[/url]
daj następną strone troche pisze o napędzie.

Aprilia sr50 ->Sachs ZX125 ->Husqvarna SM125S -> KTM LC4 640 2003 -> HUSQVARNA TE 450 -> CBR 600RR

10

Odp: KTM 640 LC4 Napęd

kurcze ja na koło stawiam z 4 biegu, a i tak w locie przebijam wiec jak ruszę z 2 biegu nic się nie stanie :D Szukam czegoś optymalnego żeby rwało z 2 biegu ale i poleciało te 140-150 bez czerwonego pola :)

CBR 125R ---> GSX-F 650 ---> KTM 640 Prestige/Grizzly 700

Softy [PL], instrukcje, mapy do systemów nawigacyjnych w BMW na chomiku: Sledz2424

11 Ostatnio edytowany przez PszczelaRz (2013-06-28 00:57:59)

Odp: KTM 640 LC4 Napęd

tadzik napisał/a:

[url]http://www.gearingcommander.com/[/url]

W przypadku lc4 oszukuje z 20-30 km ...
ja mam silnik 2002-2003 16/45 to 140 mozna lecieć bez przemęczania i z 3 z gazu idzie na gume .

edit: ale enduro nie sm

Czemu ten Pan pojechał? - https://bit.ly/2VlprSp