1

Temat: nie włącza się wentylator i moto grzeje się w mieście przy postojach..

Siema, tak jak w tytule w moim lc4 nie włącza się wentylator... chuk wie czemu... wiem, że działał, bo 3 tyg temu normalnie mi się włączał, a dzisiaj ni chu.... stałem z kumplem przy odpalonym silniku, a tu nagle kontrolka od temp. pali się na czerwono, a wentyl milczy... Co to może być? Jeżeli nie zdiagnozuje problemu z Wami to chciałbym zrobić wentyl na włącznik, ale to jak już 2 opcja i wtedy pytanie jak się do tego zabrać, bo jestem totalnie zielony w tych sprawach..

DT125R ->  KTM LC4 640

2

Odp: nie włącza się wentylator i moto grzeje się w mieście przy postojach..

Zacznij od próby zwarcia tych dwóch styków wychodzących z czujnika znajdującego się w chłodnicy, jak zadziała to masz odpowiedź. Jak nie zadziała to sprawdź czy prąd dochodzi do bezpiecznika wentylatora i czy wogóle bezpiecznik jest ok.

3

Sorka, że po takim czasie odświeżam, ale studia nie pozwoliły mi pogrzebać przy ktmie... Jednak w poniedziałek wybieram się nim do Poznania i musze to zrobić, a nie wiem gdzie jest ten bezpiecznik...
Bezpiecznik główny jest pod siedzeniem, następny chyba jest pod przednią owiewką przy lampie, a ten od wentylatora to nie mam zielonego pojęcia gdzie jest...... oświeci mnie ktoś ? :D

DT125R ->  KTM LC4 640

4

A w książkę serwisową nie możesz spojrzeć?

5

Jakbym posiadał, to pewnie.. poza tym forum jest po to, aby pytać tak?

DT125R ->  KTM LC4 640

6

a opcja szukaj, żeby znaleźć serwisówkę

7

backerrr napisał/a:

forum jest po to, aby pytać tak?

Forum jest po to aby znajdować lub wymieniać informacje i opinie a nie być protezą dla czyjegoś "niechciejstwa".

[url]http://chomikuj.pl/lc4.pl[/url]

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

8 Ostatnio edytowany przez arni (2013-06-01 13:31:46)

czujnik temperatury wody walnięty ja miałem to samo w LC4 i mam taki czujnik na sprzedaż ;)