Temat: Husqvarna 610 sm 2008
Witam,
Niestety jestem zmuszony sprzedać swój sprzęt ( potrzebuję kasę ).
Moto kupione od forumowicza choć troszkę zaniedbane było.
To jest opis od poprzedniego właściciela :
"Motocykl był kupiony w Polsce (w salonie Husqvarna w Nowym Dworze Mazowieckim), mam książkę serwisową i komplet dokumentów jakie dostaje 1 właściciel + rachunki i faktury za wszystkie naprawy od zakończenia gwarancji.
Po niecałym tygodniu posiadania motocykla miałem na nim szlifa, po którym odbudowałem Husqę “dla siebie”, zmieniając m. in:
zegary na Acewell
kierownicę [url]http://www.sklep.motox.pl/wrp-taper-chiodi-kierownica-286-mm-tytanowa-p-1241.html[/url]
handbary na Zeta
tłumik dedykowany na Leo Vince (z homologacją)
zestaw podnoszący moc (orygnialne części Husqvarny, montowane w miejsce sondy lambda)
osłonę wydechu na karbonową od waveracing.com
koła i wahacz zostały pomalowane / anodowane na czarno
Sam szlif nie spowodował poważniejszych szkód (jak to w supermoto), przednie zawieszenie zostało rozłożone i zmierzone, wszystkie uszkodzone elementy zostały wymienione na oryginalne lub ( fajniejsze - j.w. :) ) zamienniki podczas likwidacji szkody przez ubezpieczyciela sprawcy - mam dokładny spis uszkodzeń oraz rachunek za ich naprawę.
Przez 2 lata od wypadku motocykl jeździł bezawaryjnie, po poprzednim sezonie przy okazji wymiany łańcucha rozrządu (w serwisie Michała Demczuka - tym samym, w którym został zakupiony) silnik został skontrolowany wewnątrz - korba i tłok są w super stanie, oprócz kwestii eksploatacyjnych nic nie wymagało wymiany. Lewa pokrywa silnika była spawana i lakierowana po przewróceniu motocykla na postoju na lewą stronę
Kwestie eksploatacyjne:
olej, zawory, łańcuch rozrządu, przejrzenie silnika - przed sezonem (3000km temu)
klocki, łożysko główki ramy - czerwiec (~1000km temu)
uszczelniacze przedniego zawieszenia, być może łożyska kół/ wahacza (były zdejmowane) - po wypadku (5000km temu)
opony maja 5000km przebiegu, tylna się kończy, przednia jest ok (foto)
napęd był zmieniany +- 6000 km temu według deklaracji poprzedniego właściciela, ja bym go zmienił po tym sezonie (ma jeszcze regulację, ale jest nierówno wyciągnięty)
filtr powietrza jest na bieżąco czyszczony / smarowany"
Teraz czas na mój opis :D
Tak jak napisałem moto było troszkę zaniedbane, większość to duperele choć serwis mało nie wyszedł.
Moto kupiłem we wrześniu 2012 z przebiegiem 12400 z tego co pamiętam- przez zimę zostało wymienione:
-płyn hamulcowy
-regulacja wtrysku
-olej z filtrem (motul 300v)
-napęd ok 600 zł z innymi przełożeniami skróciłem prędkość maksymalną na rzecz lepszego "dołu"
-sprawdzane było sprzęgło
-instalacja elektryczna prawie położna od nowa
-wymienione gripy , skrócone manetki
-łożysko główki ramy
-wymieniona śruba w tylnej tarczy hamulcowej
-naprawiona pivotka
i jeszcze jakieś pierdoły
Ta przyjemność kosztowała mnie prawie 1700 zł
W październiku wymieniłem opony na nowe Michelin Pilot Power 2ct 1000 zł
Przegląd ważny do 03.2014 tak samo jak ubezpieczenie.
Przebieg w tej chwili to ok.13400
Teraz dorabiałem także kruciec od pompy paliwa bo się okazało że był pęknięty ( nie widziałem tego przy kupnie) zamiast plastikowego jest stalowy zrobione za zamówienie u tokarza.
Do moto dorzucam:
wszystkie oryginalne, nie zniszczone części ( lampa, tłumik, podnóżki pasażera, osłona wydechu i inne drobiazgi),
Takżepodstawkę pod silnik (dopasowaną wysokością do supermoto)
zapasowy filtr powietrza i olej do niego
sondę lambda, nowe lusterka kosos.
Smar do łańcuchów i blokadę naxa za 200zł
Jak sprzedam motocykl wystawie resztę gratów jak Kask, buty, gogle, kombi itd.
Moto nie potrzebuję żadnego wkładu tylko wsiadać i śmigać ;)
Najwcześniej kupię coś dopiero w przyszłym roku choć w to powątpiewam.
Do końca tyg. wrzucę ogłoszenie na allegro ( tam będzie więcej zdjęć)
Cena jaka mnie interesuję to 15,500 PLN
508-460-266
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/713/huskaz.jpg/][/url]
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]
http://www.flickr.com/photos/charakterny