tomasz252 napisał/a: na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie lc4 bo powiem szczerze jeszcze do tej pory styczności z ktm nie miałem.
Na wszystko i jeszcze więcej! Jak masz już jakieś pojęcie o singlach to wiesz na co patrzeć. Z LC4 jest na tyle śmiesznie że powinien wesoło grzechotać garścią nakrętek z silniku, a nie tłuc jak młotkiem w dekiel. Jak to odróżnisz to pierwszy problem z głowy. Później módl się czy sprzedający nie chce Cię wystawić i nie szykował moto do sprzedania. Patrz po śrubach uszczelkach, szukaj silikonu. W praktyce przekonasz się jak zdejmiesz czapę, albo Ci wybuchnie silnik :) Nie wszyscy się ze mną zgodzą ale KTM to grupa zwiększonego ryzyka, weź z sobą kogoś kto ogarnia temat, czasem lepiej zapłacić 100zł mechanikowi niż później nie spać w nocy. Tak na marginesie, to będę sprzedawał swoją LC4, ale widzę że szukasz młodszych i ładniejszych motocykli :P, mój do takich nie należy i jest jeszcze nie ogarnięty po glebie. I jeszcze jedno, NIE WIERZ W TE BAJKI Z MOCĄ!!! Wszyscy piszą że 640tka ma 55KM +- na gaźniku mikuni i seryjnym wydechu, BZDURA. 55KM to będzie miał na przelocie i gaźniku FCR lub delrociaku(dobrze wyregulowanym). Powodzenia w szukaniu pomarańczy i trzeźwego myślenia życzę :P
Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.