1

Temat: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

Hej

Od kiedy pośmigałem trochę brata CFR450 SM, strasznie się wkęciłem w temat.
Swoje moto mogę sprzedać w każdej chwili, więc już szukam nowego ...i tu się pojawia pytanie.
CO KUPIĆ??
1) [url]http://allegro.pl/ktm-lc4-640-sm-2004-zarejstrowany-warszawa-i3319257330.html[/url]
2) [url]http://allegro.pl/husaberg-650-fe-force-i3298423578.html[/url]
3) [url]http://armedbike.otomoto.pl/husqvarna-te-te-510-sm-supermoto-kat-a2-M3661627.html[/url]
4) [url]http://allegro.pl/ktm-640-lc4-supermoto-prestige-akrapovic-keihin-i3305784274.html[/url]
5) [url]http://otomoto.pl/husqvarna-te-te-610-sm-gwarancja-M3547877.html[/url]

Do tej pory moje przebiegi na SP1, to 50% droga / 50% tor typu Lublin, czy Radom.
Strasznie podoba mi się potencja Berga, ale trochę przeraża serwisowanie w porównanie co LC4.
Moje wątpliwości opieram tylko i wyłącznie o informację z sieci...nie znam tematu osobiście.

Poprzednie sprzęty sam ogarniałem, choć mechanikiem nie jestem.

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdro

Beni

2

Odp: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

a ile km w sezonie robisz?

https://www.bikepics.com/members/81

3 Ostatnio edytowany przez tadzik (2013-06-12 10:14:37)

Odp: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

Hej,
więc musisz sobie odpowiedzieć na jedno ale zajebiście ważne pytanie : "do czego ma Ci służyć motor?" :)
Sam miałem przez kilka sezonów LC4 - najpier 620 a potem 660
a teraz mam husqvarne te450

Jeżeli potrzebujesz motoru do przemieszczania się na co dzień,dojazdy szkoła/praca, wycieczki krajoznawcze po powiecie, alternatywa zamiast samochodu/komunikacji miejskiej, teren/asfalt - 20/80 % - bierz LC4 - niskie koszta eksploatacji, bardzo żywotne silniki, długi interwał serwisowy

Jeżeli chcesz naku#wi@c na terrorach z chłopakami, upalać tor, gdzie będzie dla Ciebie ważna poręczność motocykla a nie fakt, że musisz wymieniać olej co 10-15mth, teren/asfalt 50/50, jesteś w stanie sam wyregulować zawory, no to wtedy pakuj się w wyczyn - w tym wypadku husqa/husaberg.

Co do husaberga się nie wypowiadam, bo nigdy nie jeździłem, ale domyślam się, że ze wzlględu na to, że jest to wyczyn, to tutaj też trzeba ostro dbać i pakować kasę w oleje, filtry.

Przy sporadycznym wykorzystywaniu mojego te450 na dojazdy do pracy, czasem trening na torze - musiałem wymieniać olej średnio raz w miesiącu.
Przy LC4 660 - którego interwał serwisowy to tylko 2500tys km. Przez sezon wymieniłem olej tylko raz, z jego początkiem. No i fakt, że mało jeździłem, ale do pracy to codziennie.



P.S. tak z ciekawości - [url]http://allegro.pl/husqvarna-te-450-supermoto-enduro-i3305699331.html[/url]  - czemu nie bierzesz mojego sprzęta pod uwagę ?

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

4

Odp: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

1. Robię bardzo różne przebiegi.
Jeżdżąc SP1 potrafiłem zrobić 16tys, choć turystykiem motka nazwać nie można.
2. Właśnie wymiana oleju i inne podstawowe czynności serwisowe mnie nie przerażają, lecz regulacji zaworów, czy wymiany tłoka nigdy nie robiłem.
Podoba mi się Twoja sztuka, lecz przekracza mój założony budżet maksymalny, a w końcu mamy kryzys ;)

Jutro widzę się ze szwagrem, który wyrywa mi VTR-e z rąk i zobaczę co uda się ustalić.

5

Odp: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

No to przebiegi spore, z drugiej strony reg. zaworów można się nauczyć, tłoka nie wymienia się wcale tak często, wybór należy do Ciebie.

A te 16tys. to tor i latanie w koło komina? czy dalsze wyjazdy po 500km?

https://www.bikepics.com/members/81

6

Odp: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

delta napisał/a:

A te 16tys. to tor i latanie w koło komina? czy dalsze wyjazdy po 500km?

16 tyś, to przebieg kawalerski...ten stan uległ zmianie, więc takich nawet nie zakładam.
Jak zrobię 5 tyś, to będzie totalny max.

7

Odp: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

benito napisał/a:

Podoba mi się Twoja sztuka, lecz przekracza mój założony budżet maksymalny, a w końcu mamy kryzys ;)

Jak będziesz zainteresowany to możemy w granicach rozsądku podyskutować :)

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

8

Odp: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

benito napisał/a:

Jak zrobię 5 tyś, to będzie totalny max.

No to 10 wymian oleju, litr idzie na wymianę + filtr to jakieś 60zy. Kilka razy sprawdzisz luzy, pewnie rzadko kiedy będziesz regulował jak kupisz nie zarżniętego sprzęta, jak ten Berg od Radgasa np. to i do remontu przelatasz jeszcze kupe km.
Przemyśl sobie.

https://www.bikepics.com/members/81

9

Odp: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

A co myślicie o tej Husce pod 3 linkiem??
Pojade chyba dziś ja zobaczyć i może zdzwonie się z Tadzikiem looknąć jego sztukę.

10 Ostatnio edytowany przez benito (2013-06-18 21:52:49)

Odp: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

[url]http://armedbike.otomoto.pl/husqvarna-te-te-510-sm-supermoto-kat-a2-M3661627.html[/url]
Nie ma glupich pytan, wiec...
Czy ta Huska jest wyczynowa, czy drogowa?
Serwis extreme, czy luzik??
Tonjest wersja SM, skoro ma napis SMR, na wahaczu, czy przerobka z brudasa?

Z gory dzieki.

11

Odp: W która strone?? LC4 / forumowe 650FR / TE510

benito masz pw

DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V->TE510->WR250F->R1150R