Temat: Serwis KTM SMR 560
Panowie zostalem szczesliwym posiadaczem KTM SMR 560 i zastanawia mnie jak ten motorek serwisowac? To moje pierwsze SM i nie wiem jak dbać o tego SMR'a. Mozecie podzielić sie jakimis radami? Moze ktors ma serwisowke?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Serwis KTM SMR 560
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Panowie zostalem szczesliwym posiadaczem KTM SMR 560 i zastanawia mnie jak ten motorek serwisowac? To moje pierwsze SM i nie wiem jak dbać o tego SMR'a. Mozecie podzielić sie jakimis radami? Moze ktors ma serwisowke?
Tu zassiesz manuala
[url]http://www.ktm.com/dealer-service/service/manuals-documents.html?tx_ktmproduct_pi3%5Baction%5D=searchResult&tx_ktmproduct_pi3%5Bcontroller%5D=DocumentFinder&cHash=124eaeabc1f569a9aa903fa034a94305[/url]
[url]http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmproduct/techdocs/8503F0_OMS_EN.pdf[/url]
[url]http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmproduct/techdocs/8503F0_OM_EN.pdf[/url]
Dzieki napewno sie przyda ;) a ogolnie serwis SMR wyglada podobnie jak exc? Chodzi mi o to co ile zmiana oleju, filtrow i reg. zaworow?
Odpowiedzi na wszystkie twoje pytania znajdziesz w manualu
no spoko tylko akurat do SMR'a nie ma manuala jest cos ale to chyba nie to.. zreszta dobra jakos moze sobie poradze..
temat serwisu smr 560 pojawił się już niedawno na forum. Jak słusznie zauważył Adbin, problem występuje dopiero przy wymianie korby, bo jest ona praktycznie niedostępna. Można kupić cały zestaw z wałem!!! Albo trzeba szukać, szukać, szukać.
Poza tym:
olej co 3mth
zajrzeć do zaworów co 5-7mth
czyścić filtr powietrza
pilnować wszystkiego, bo wszystko może się rozlecieć:)
temat serwisu smr 560 pojawił się już niedawno na forum. Jak słusznie zauważył Adbin, problem występuje dopiero przy wymianie korby, bo jest ona praktycznie niedostępna. Można kupić cały zestaw z wałem!!! Albo trzeba szukać, szukać, szukać.
Poza tym:
olej co 3mth
zajrzeć do zaworów co 5-7mth
czyścić filtr powietrza
pilnować wszystkiego, bo wszystko może się rozlecieć:)
Niezłe, niezłe, w połowie latania zmieniasz olej, a pod koniec ustawiasz zawory :)
Co za bzdury.
żadne bzdury! Mówimy oczywiście o jeździe tam, gdzie motocykl powinien jeździć, a nie pyrkaniu pod remizą
metys napisał/a:temat serwisu smr 560 pojawił się już niedawno na forum. Jak słusznie zauważył Adbin, problem występuje dopiero przy wymianie korby, bo jest ona praktycznie niedostępna. Można kupić cały zestaw z wałem!!! Albo trzeba szukać, szukać, szukać.
Poza tym:
olej co 3mth
zajrzeć do zaworów co 5-7mth
czyścić filtr powietrza
pilnować wszystkiego, bo wszystko może się rozlecieć:)Niezłe, niezłe, w połowie latania zmieniasz olej, a pod koniec ustawiasz zawory :)
Co za bzdury.
kolegę trochę poniosło;) berg 650 takiego rygorystycznego serwisu nie ma...
kolegę nie poniosło, bo miał np. exc-r 570 i po 5-7mth na torze dosłownie WPIERDALAŁ płytki zaworowe. SX 450 z regulacją na śrubie, tu było trochę lepiej, bo po 10mth luzy ginęły.
W japońcu jest trochę lepiej, bo jest na szklankach i tak siła rozkłada się trochę lepiej
Jeśli chodzi o olej, to wymieniam co trening, czyli 1.7-2mth, zależy ile uda się wykręcić podczas jednego dnia.
Możecie robić serwis w swoich maszynach, co ile tam chcecie, ale później są zakładane tematy typu "czy ktm to gówno, bo się sypie".
Piszę tylko to, co mam sprawdzone w swoich maszynach, które jeżdżą, a wy dajecie jakieś suche dane z serwisówki, więc z czym do ludzi panowie
Specjalnie dla Was, miłośników KTMa informacja o serwisie maszyny na której ściga się Antonio Cairoli.
Bardzo silna, bo stalowa rama w jego motocyklu jest wymieniana co 4 weekendy, tak żeby zachować geometrię motocykla.
Olej wymieniony 2 razy podczas weekendu, a na następny dostaje już zupełnie nowy silnik!!!
Specjalnie dla Was, miłośników KTMa informacja o serwisie maszyny na której ściga się Antonio Cairoli.
Bardzo silna, bo stalowa rama w jego motocyklu jest wymieniana co 4 weekendy, tak żeby zachować geometrię motocykla.
Olej wymieniony 2 razy podczas weekendu, a na następny dostaje już zupełnie nowy silnik!!!
wspaniałe porównianie, to jak porównać osobówkę do wrc i ich serwis ...
jesli smr 560 uwazasz za osobówke wśrod SM to czym nazwał bys SMC?
z tego co wlasciciel pisal to raczej smiganie po miescie niz tor, wiec bardziej osobowka niz wrc... fakt ze ten kat to bardzo mocna osobowka, powiedzmy seryjne sti ;) generalnie najwiecej zalezy od stylu jazdy, a to juz wlasciciel wie najlepiej jak bedzie go uzytkowal, wiadomo ze czym czesciej serwis tym lepiej, ale bez przesady ;) pozdro
Jeśli chodzi o olej, to wymieniam co trening, czyli 1.7-2mth, zależy ile uda się wykręcić podczas jednego dnia.
My z Jacą weźmiemy od Ciebie ten olej jak chcesz :D
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Serwis KTM SMR 560
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 76 zapytań