37 to przekaźnik rozrusznika. Z tym że tam idzie kabel czerwono-biały (r-w, sygnał rozruchu +) i brązowy (br, masa) + gruby kabel z aku (+) i gruby kabel do rozrusznika.
Zresztą te wszystkie schematy wraz z opisami elementów są w serwisówce...
EDIT: żeby nie było, że tylko narzekam: z dekla statora wychodzą 2 wiązki: jedna do impulsatora(tą wpinasz bezpośrednio, szeroka płaska kostka z dużym rozstawem pinów) + druga z samego statora która kończy się 3 wtykami. Wtyk 3pinowy idzie do regulatora nap, 2pinowy do modułu (oddzielne zasilanie, dot. tylko modeli przed 2003), a pojedynczy wtyk oryginalnie służył z tego co pamiętam do zasilania minimodułu EPC (można go spokojnie pominąć, nie jest potrzebny do działania silnika).
W module masz jeszcze 3 kable "pojedyńcze": niebiesko-biały (bl-w) idący do cewki (i ew. też obrotomierza jeśli masz; wyzwalacz iskry), brązowy (br) - masa, i pomarańczowy (o) - zasilanie (+) ze stacyjki - odcinając ten przewód gasisz silnik.
IMO na tym zdjęciu: [url]http://www.bikepics.com/pictures/2558449/[/url] masz nieprawidłowo wpiętą kostkę (ta od impulsatora powinna łączyć się z tą drugą - z kablami zielonym i białym).
Pamiętaj, że w schematach KTM (przynajmniej tych z serwisówki LC4) kolory kabli są opisane w jęz. niemieckim - stąd "bl" to "blau", niebieski.
Modele od 2003 w górę mają zupełnie inaczej rozwiązaną wiązkę układu zapłonowego (inny moduł, niemniej stator i impulsator jest taki sam, więc silniki można łatwo podmieniać) - da się je motać ze starszymi, ale wymaga to już znacznie więcej kombinacji.
pzdr, Adam
lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...