Odp: Ciagle cieknace zawieszenie (lc4 enduro wp43)
Pewnie masz syf pod uszczelniaczem, możesz też na próbę wyciągnąć to szczelinomierzem albo takim urządzeniem
[url]http://www.youtube.com/watch?v=8wlzfoVroSY[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Ciagle cieknace zawieszenie (lc4 enduro wp43)
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Pewnie masz syf pod uszczelniaczem, możesz też na próbę wyciągnąć to szczelinomierzem albo takim urządzeniem
[url]http://www.youtube.com/watch?v=8wlzfoVroSY[/url]
a wymienialiście panewki? Kumplowi też ciekło po wymianie na ori Ktma, wymieniliśmy panewki i po problemie :)
Miałem kiedyś Kata (choć to pewnie nie ma znaczenia) i było jak pisze Maciejwra. Panewki były wyślizgane. Po wymianie uszczelniaczy przez chwile ok, ale po jakimś czasie ciekło. Dopiero wymiana panewek na nowe załatwiła temat.
all ballsa to wrogowi bym nie polecił...dwa razy miałem z tym do czynienia - łożyska w kołach i uszczelniacze na lagach, więcej tego badziewia nie założę!
Opinie skrajne.
Ja oprócz simmerów a raczej jednego jestem z jaj Ala (all balls) zadowolony :)
A używam łożysk główki ramy, i łożysk mocujących tylni amor ( łożyska sferyczne).
joł
Może akurat dobry producent/podwykonawca Ci się trafił :) Kiedyś zamawiałem w KTMie jakieś łożyska i jedno było produkcji polskiej FŁT Polska :) inne SKF itd. O ile pamiętam to na wyrobach all balls zawsze było wybite właśnie all balls
Czyli sugerujesz zebym sie nawet nie zastanawiał tylko zamawiał nowe z innej firmy albo OEM KTM?
przeczyść kliszą, jak masz jakieś widoczne rysy możesz spróbować papierem wodnym 600 poprzecznie poszurać
przynajmniej tak napisane w serwisówce clymer drz:
"Nicks, rust, flaking chrome or creasing along
the length of the inner tube. These conditions
damage the seals. Repair minor roughness
with 600 grit sandpaper and solvent."
może to coś da, chyba że wolisz nie eksperymentować
Ok.
A raczej bardzo nie ok.
Zawias po rozbiórce czyszczeniu, smarowaniu uszczelniaczy mniej gęstym smarem i zalaniu właściwego poziomu oleju wytrzymał 30km po równym asfalcie.
W sumie nie nastawiałem się na cud więc nie zszokowało mnie to wgl.
Zamówiłem dziś nowe p.kurzówki-nie z AllBalls, i nowe simery Ari Ariette ze smarem, te z jakiejś tam innej lepszej gumy-nie gumy.
Do tego po litrze oleju 5W i 10W żeby zrobić 7,5W jak sugerował nasz kolega Marek z 20ty suspension.
Zastanawiający jest fakt że zawieszenie o przebiegu około 12kkm, pomimo braku wyczuwalnego luzu czy widocznego zużycia cieknie.
Albo WP robi takie gówno albo ja mam dwie lewe ręce.
Dziwi mnie tylko fakt że ćwiczyłem kilka rożnych zawiasów, klasycznych, i żaden nie ciekł, nawet te najbardziej zużyte, gdzie teflon na tulejkach był już powycierany prawie do gołego metalu.
No cóż, zobaczymy co będzie.
joł
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Ciagle cieknace zawieszenie (lc4 enduro wp43)
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 77 zapytań