1

Temat: Odpowietrznik do zacisku

Mam dosyć chyba spory problem właśnie z odpowietrznikiem w zacisku. Otóż byłem zmuszony do " odświeżenia " zacisku i jak się okazało, śruba odpowietrzająca jest kompletnie zmasakrowana, do tego stopnia, że nie ma szans, żeby jakikolwiek klucz włożyć. Po ciężkich bojach ta " główka " się ułamała, a pozostała część siedzi dalej. Z tym nie ma problemu, bo jak nie puści kombinerkami, to rozwiercę to. Problem jest w tym, że w internecie nie ma takich odpowietrzników. Jedynie z Niemiec można sprowadzić i długo trzeba na to czekać ( nie wiem dokładnie dlaczego ). Czy gdzieś w jakimś samochodowym sklepie uda mi się coś dopasować? Zacisk to AJP i dostałem podpowiedź, żeby szukać w salonach Peugeota, bo oni ponoć takie zaciski montowali. Jak myślicie, jest szansa, żebym dostał gdzieś taki odpowietrznik? Ewentualnie co zrobić w przypadku, gdybym nie znalazł jednak takiego :(

Kawasaki KX250F

2

Odp: Odpowietrznik do zacisku

Zmierz średnicę i skok gwintu i znajdziesz na sto procent,a jak nie to te zaciski były we wszystkich pięćdziesiątkach :P

Była Husqa WSM 50.
Powrót w 2015...

3

Odp: Odpowietrznik do zacisku

na bank od czegoś podejdzie. Począwszy od malucha, seicento cinquecento, współczesnych chińskich gówien z ukł z zaciskami. tak jak Zdaniu mowi - długość/skok gwintu i będziesz wiedział na czym stoisz. Dziurka w środku nie ma znaczenia, bo służy tylko do odpowietrzania. Jeśli