16

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

dt najmocniejsze bo 2t

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

17

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

może i najmocniejsze ale zapewne najdroższe ;p

18

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

No fajnej DT w supermoto nie wyrwiesz za tyle, ale fajną MZ supermoto już tak.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

19

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

hmm rzeczywiście dt nie ma sensu. To w co iść w sende czy mz?

20

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

Z racji sprzętu, który użytkuję muszę Ci powiedzieć, że lepiej MZ, ale moja opinia może mało obiektywna się wydawać. O tej Sendzie nic nie słyszałem, tylko tyle, że czasem na allegro/ebay widzę, więc się nie wypowiem o niej.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

21

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

obydwa 4t ekonomiczne o podobnej mocy- bierz to co jest w okolicy w dobrym stanie, jeśli masz możliwość to wyłap mzte z sebringiem(mocy nigdy za mało) :D

22

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

Ten Sebring wcale szału nie robi ;] Szkoda kasy na niego, ale jak już będzie to czemu nie, zawsze można później przy sprzedaży pobajerować gimnazjalistów, że sporo mocy dodaje ;] Z tego co się rozejrzałem to są dwa rodzaje, jeden z homolagacją i db-killerem, a drugi do wersji cup bez homologacji i tylko przy tym drugim było powiedziane coś o większej mocy. Według wykresu to jest to i tak różnica tylko 0,6kW.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

23

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

tutaj: [url]http://www.supermoto.pl/2009/10/mz-125-sm/[/url]
gościu mówi o 2KM wzrostu mocy. 2 konie dla takiego malucha, to dość sporo (dokładnie 1/8)

24 Ostatnio edytowany przez wojtekmz (2013-05-12 22:53:21)

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

Czytałem to nie raz i wiem, że mówi o 2KM jak zresztą prawie wszyscy, a tutaj mam małą ciekawostkę i komu tu wierzyć?

[url]http://www.mz-faber.de/-upload/ImagesLibery/MZweb/195f37a5-b93e-4367-8928-b2d7a10294d5_leistung.jpg[/url]

Przy odrobinie chęci i zdolności manualnych można sobie przelot zrobić z oryginalnego tłumika, też widać poprawę (sam się jeszcze za to nie zabrałem, ale ktoś forum już robił)

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

25

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

ciekawe. ciekawe również jak została zmierzona moc w tym pierwszym przypadku ;p
a przy okazji z wykresu można odczytać, że przy seryjnym, moc powyżej 9k obr spada prawie o 1,5 KM

26

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

Możliwe, że przy wysokich obrotach nie nadąża z wypluwaniem spalin. Przy wybebeszonym tłumiku ponoć czuć poprawę w wyższym zakresie obrotów (podobno sporo do wycięcia/wyrzucenia jest, do tego jeszcze od 2004 zaczęli wstawiać tam katalizatory)

PS. Powyżej 9 obr/min rzadko kiedy wchodzę bo ładnie od dołu ciągnie ;]

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"

27

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

Ale zobacz jak to brzmi:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=fuXfUAdwtQA[/url]

A taki tłumik po operacji śrubokrętem to chyba nie za bardzo :D poza tym osobiście skusiłbym się nawet na te 0,6 kW ;p

Dzięki za rady! już wiem czego szukać, a nawet nie próżnowałem i znalazłem jedną sztukę za 3200 z 2002 ;p

28

Odp: Proszę o radę - pierwszy SM!!

To na filmiku ma przeszło 0,5l pojemności więcej to i brzmi lepiej :P
Jak kupisz i będzie chciał coś wiedzieć to pisz, pomogę jak będę umiał.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Żadne zakazy nie zniszczą Naszej pasji"
"WRC is for boys, group B was for men"