1 Ostatnio edytowany przez SPAWAK (2013-05-03 14:06:12)

Temat: Ostateczne pytania LC4 625

Witam. Niedługo przyjmę pod swą opiekę KTM lc4 625 z 2006r. Motocykl jest ogólnie w idealnym stanie ale chciałbym uniknąć problemów. Mam kilka pytań:
1. Co ile wymienia się rozrząd?
2. Jakie powinno być ciśnienie na cylindrze?
3. Jakie powinno być ładowanie?
4. Czym objawia się awaria sprzęgiełka rozrusznika (z tego co słyszałem to częsta bolączka) i jak sprawdzić czy w niedługim czasie nie będzie do wymiany?
5. Czy zwrócić na coś jeszcze szczególną uwagę  ?
6. Czy trasa około 100km nie będzie męczarnią dla silnika (o mnie się nie martwię bo na SM jestem zaprawiony w boju :D )
Motocykl nie ma książki serwisowej ale sprzedający gwarantuje oryginalność 20 tysięcznego przebiegu.

Kupie moto :)

2

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

SPAWAK napisał/a:

Czy trasa około 100km nie będzie męczarnią dla silnika

Serio to napisałeś? Zapytaj Peki to Ci powie czy droga na Sudety zmęczyła jego moto :)

READY TO >> TERROR

3

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

Ołkej to dałeś mi do myślenia, moje pytanie wyszło stąd, że wyczyny nie lubią jednostajnego tempa, a byłem ciekaw jak z LC4. Teraz pozostałe pytania.
1. Co ile wymienia się rozrząd?
2. Jakie powinno być ciśnienie na cylindrze?
3. Jakie powinno być ładowanie?
4. Czym objawia się awaria sprzęgiełka rozrusznika (z tego co słyszałem to częsta bolączka) i jak sprawdzić czy w niedługim czasie nie będzie do wymiany?
5. Czy zwrócić na coś jeszcze szczególną uwagę  ?

Kupie moto :)

4

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

625 to duża pojemność i w dodatku LC4, więc ten silnik nie jest wysilony jak taki wyczyn i takie 100 km to dla niego spacerek ;P

READY TO >> TERROR

5

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

LC4 to nie wyczyn, a zwlaszcza 625.
W zwiazku z tym trasa 100km go nie zarznie :) chyba ze caly czas na 4ce na odcince ;)

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

6

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

Dobrze, bardzo wam dziękuję :) Prosiłbym jeszcze o pomoc w odpowiedzi na pytania które zadałem ponieważ na początku następnego tygodnia najprawdopodobniej będę widział ten motocykl i dobijał targu, a chciałbym sobie wszystko przygotować.

Kupie moto :)

7

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

Co do awarii rozruchu u mnie strasznie piszczał takie chamskie tarcie metalu o metal. Ogólnie da się to tanio naprawić jeżeli w porę go rozbierzesz ;], co do szczególnej uwagi hmm... olej w silniku sprawdzaj przed jazdą i czy masz benzynę w baku bo zdarzyło mi się pchać na stację ;] Rozrząd to chyba jak napinacz będzie w okolicach ostatnich ząbków.

Było KTM LC4. Obecnie klasyk z1100. Brak kasy na SM :(

8

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

A jaka powinna być kompresja ? No i miło byłoby wiedzieć jakie ładowanie ? Ma ktoś manuala do tego  ?

Kupie moto :)

9

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

[url]http://forum.supermoto.pl/topic16284-manual-ktm-625-smc-2006.html[/url]

Husa Husa HUsaaabeeerg :D

10

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

SPAWAK masz pw.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

11

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

Niezmierne dzięki. Mam nadzieje, że Kat będzie godny i zaopiekuję się nim.
Peka PW.

Kupie moto :)

12

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

SPAWAK napisał/a:

A jaka powinna być kompresja ?

a jak chcesz to sprawdzic ? (tam jest auto deko.)

SPAWAK napisał/a:

Co ile wymienia się rozrząd?

serwisowka nie przewiduje planowej wymiany - jak zacznie rzezic albo skonczy sie naciag

SPAWAK napisał/a:

Czym objawia się awaria sprzęgiełka rozrusznika

wciskasz guzik rozrusznika, rozrusznik kreci a silnik stoi - padniete (jak raz zalapie, a raz sie kreci to siekonczy)

warto zwrocic uwage na auto deko - rozrusznik nie moze przekrecic silnikiem (moje wlasnie umarlo calkiem, aku nowe i problem z paleniem z rozrusznika - naprawa to wymiana walka na nowy ~900zł)
objawia sie tak ze wciskasz guzik rozrusznika obroci troche silnikiem i staje, pomaga uzycie recznego dekompresatora.

13

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

KTM stoi u mnie w garażu !
Mam jednak pytanie: Z manuala wyczytałem że są 2 przyciski do gaszenia. Jeden po prawej stronie kierownicy (duży czerwony obok przycisku rozrusznika) i jeden po lewej stronie kierownicy obok klaksonu. Po co są 2 przyciski ? którym mam gasić  ?
No i jest w gaźniku ssanie na silnik ciepły i zimy. Czy zawsze wymagane jest odpalanie na ssaniu ?

Kupie moto :)

14

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

Niektóre moto potrafią odpalić bez ssania, a w niektórych ssanie jest obowiązkowe. Generalnie ssania używasz przy zimynm silniku, bo na ciepłym odpala już bez problemu.

READY TO >> TERROR

15

Odp: Ostateczne pytania LC4 625

Ołkej, dzięki, a co z tymi przyciskami do gaszenia silnika ?

Kupie moto :)