Odp: XR650R by Pit
na brudasach mam 14/48 i przy mojej masie (62kg) nigdy mi mocy nie zabraklo - kopie doly. na sm 14/48 nie zdaje egzaminu.
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR650R by Pit
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
na brudasach mam 14/48 i przy mojej masie (62kg) nigdy mi mocy nie zabraklo - kopie doly. na sm 14/48 nie zdaje egzaminu.
...aloha...
update ode mnie... cóż niewiele się dzieje , we wtorek powinny zawitać łożyska główki ramy.. przesyłka z usa mnie trochę spowalnia.. wiec skladanie sie do kupy idzie wolno...ale... hmm dziś listonosz podrzucił mi gadżet..:0
wiec jak to chłopaki z Metallici śpiewają..
''..Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters..''
i tak zawitały:
oraz oponka na tyl.. Metzeler Tourance
wsłuchując się w tekst ''..So close no matter how far..'' jeszcze jestem w lesie:P
Pozdro
bylem w garazu i sprawdzilem ze mam na brudasach 16/48 a nie 14/48. czyli na sm mam 16/45 i jak dla mnie narwana na wkrecaniu sie.
Co to na pierwszej fotce??
uchwyt hamulca
bylem w garazu i sprawdzilem ze mam na brudasach 16/48 a nie 14/48. czyli na sm mam 16/45 i jak dla mnie narwana na wkrecaniu sie.
Duza ta przednia zębatka...raczej nie standardowa chyba. z tego co czytałem to 15/50 się montuje ale to raczej USA ..aczkolwiek wiele jest wariacji napędu do naszych prosiaków...
Ja teraz będę mieć 14/43 SM i brudasy 14/48 ale jeszcze nie testowałem żadnego z nich... poprzednio było 14/40 szybko ale do bani w terenie moment obrotowy ciężki był do wyczucia i trudno było poderwać przednie kolo...
PROGRES DAY....
Ha... Wreszcie się doczekałem i dziś z USA dojechały:
łożyska steru
łożyska kola tylnego do brudasów
oraz osłony widelca
i tak zacząłem majstrować...
nabijanie bieżni do ramy:
dol
góra
dodatkowo zauważyłem ze otworem do blokowania kierownicy dostaje się woda to załatwiło poprzednie łożysko wiec tym razem patent:
na tak zwany korek do butelki(gumowy)
trochę smaru i od dołu wpychamy aż do otworu blokady
następnie nabijanie łożysk za pośrednictwem starej bieżni
która dość uparcie chciała zostać na stale... ale po chwili perswazji odpuściła..
a potem już tylko składanie
aż do momentu zaskoczenia....
kierownica do wymiany....zostaje pozyczyc motor córki i w drogę:P
kolejny chwilowy wymuszony przestój... fcuk!!
POZDRAWIAM
Kawał dobrej roboty :)
Kawał dobrej roboty :)
Dzieki....
Panowie, hmm założyłem kola... tak żeby looknac co i jak i mam 2 pytania....
1-wsze - speedo?? jest jakaś możliwość zmodyfikowania ślimaka żeby moc mieć oryginalny licznik czy mój motorek cudem przejdzie metamorfozę i z zeruje mi się przebieg ?? - wiem ze mogę założyć elektroniczny gadżet... ale tu(Angli) coroczny przegląd technicy zapisuje przebieg , który można monitorować online...(plus przy odsprzedaży motorka nie ma ściemy)
2-a... - tylne kolo trze po dolnym ślizgu łańcucha.... co z tym fantem robić... felga 5''
to tyle....
no i kierownica..
[url]http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=171032286814&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123[/url]
koleś pisze ze to z 125tki...ma to jakieś znaczenie?? wygląda na 28mm - wlasciwie to podał mi to: 2826d ??!!??
kolejny dzień kolejne nowości:)
Dzisiaj za sprawa czynności nabycia pewnej części stałem się posiadaczem Renthal-owskiej kierownicy....heh
a to zaowocowało :
powoli do przodu... w sobotę naciągnę opony na kola i już prawie będzie można jeździć, bynajmniej ja odpalę:)
( nawiasem mówiąc gromadzi mi się pokaźna kolekcja części do sprzedana ...)
Ja swoj slizg po prostu upierdolilem katowka i jest git. Felga 4,5" XR600R wiec slizgi chyba takie same. Odcielem czesc od strony kola i kawalek tego wymiennego czarnego plastiku.
Jak chcesz fotke to pisz.
jol
jasne ze chce fotkę...
ja zastanawiam się nad adaptacja tego:
[url]http://www.ebay.co.uk/itm/Beta-Evo-Trials-Alloy-Chain-Tensioner-2009-2011-/380628457665?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item589f3958c1[/url]
ma to sens?? możne inaczej czy łańcuchy są podobne, szerokość tu ma znaczenie resztę dam rade zmodyfikować..
aczkolwiek widzę ze najprostsze rozwiązanie jest najlepsze.... jutro to dotnę:)
dzieks.
tak zrobię:)
cóż... i już widziałem światło w tunelu....niestety i tym razem był to expres do Koluszek:)
dziś prawie się udało, aczkolwiek brak jednej dętki uziemił mnie na długi weekend... a oto co uzyskałem do tej pory:
heh bez błotnika z boku wygląda na wersje w stylu choper...
.... Kolejna Sobota i kolejne zmiany....jakoś rozbieranie motocykla szlo mi szybciej niż powrót do stanu używalnego...
Coz potrzeba matka wynalazku, i jak wcześniej wspominałem potrzebny mi był uchwyt licznika orginalengo, w celu na pewno nieestetycznym... i tak zrobiłem coś takiego..
na motorku wygląda to tak...(przed malowaniem)
pyzatym, nie moglem się doczekać i.. zapakowałem graty celem nawiedzenia kondoniarza...
a to pozwoliło mi na trzepniecie takich fotek:
jeszcze trochę i będę mógł...spróbować ja odpalić:P
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR650R by Pit
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 75 zapytań